|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Dit is idd de beste methode om dit te doen. Je moet wel even opletten in welke richting je de vertices aanklikt waar je het polygon wilt hebben, Als je het tegen de klok in doet komt de normal naar je toe, met de klok mee van je af. (toch?)6K schreef op 20 april 2004 @ 09:35:
Je kunt ook gewoon in poly submode (max) een create poly doen. Paar weken terug is hier ook een vraag over geweest. de Cap holes wordt (bijna) niet gebruikt.
De Cap holes modifier wil de mesh nog wel eens goed vernachelen.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Ja ik twijfelde ook al, maar ik dacht dat ik dat ooit een keer gehoord had op een VTM van 3dbuzz ofzo. Ik heb het net even geprobeerd, maar het maakt idd niet uit..... het is nog vroeg6K schreef op 20 april 2004 @ 11:03:
is dat zo pjanssen? ik dacht dat de create holes de normal van de omliggende polies overnam, goed dat je het zegt... heb ik tot nog toe dus gewoon geluk gehad
Verwijderd
Als je een poly midden uit een box haalt en als je dan op die plek weer een nieuwe maakt zal deze de facing hebben van de omliggende polies.
Als je vier losse vertices maakt en vervolgens met deze een nieuwe poly maakt zal het uitmaken of je met de klok mee of tegen de klok in gaat.
Met de klok mee: normal van je af.
Tegen de klok in: normal naar je toe.
Het maakt ook niets uit voor de triangulation (de diagonale edge bij bv. een 4-zijdige poly) in welke richting je hem maakt.
- Oh, en 'show normals' kun je alleen aanvinken bij editable mesh.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 14:44 ]
Jah, dat bedacht ik me ook net..Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 14:38:
[...]
- Oh, en 'show normals' kun je alleen aanvinken bij editable mesh.
(heb ik veelvuldig gebruik gemaakt toen ik dwars door mijn character in UT2k3 kon kijken
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
De andere manier die hier bescheven staat lukt nog niet helemaal. maar dat zal wel komen als ik wat meer van het programma af weet.(waar de knoppen zitten enzo)
In iedergeval bedankt allemaal.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
volg de nummers en het kan niet fout gaan...
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Edit: Of dubbelklikken.
[ Voor 18% gewijzigd door Scipionyx op 21-04-2004 20:23 ]
Verwijderd
Idd dat ontbrak er nog aan, ff vergeten.....Scipionyx schreef op 21 april 2004 @ 20:20:
En van 6 weer naar 3 klikken om je polygon compleet te maken
Edit: Of dubbelklikken.