[Xbox] NFSU gameplay en auto-instellingen

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:12

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Beetje een weird probleem, waar ik zo geen antwoord op kan vinden.
Om te kijken wat ik van de PS2 vind, kwam een vriend van mij langs met z'n PS2 en Need for Speed Underground. Zelf heb ik een Xbox en aangezien ik zelf ook NFSU heb, leek het me een goede vergelijkingsmethode.

Nou koos hij een specifieke auto vanwege het feit dat de handling, acceleration en topspeed beter waren dan andere auto's. Dit is zowel in de Quick Race als in de Underground mode. Ik vond dit behoorlijk vreemd aangezien de auto's op de Xbox allemaal dezelfde instellingen hebben. In de Quick Race mode verschilt het wel, maar in de Underground mode dus niet. Welke auto ik ook kies, ze hebben allemaal dezelfde eigenschappen, terwijl het mij nou net logisch lijkt dat ze wel een beetje verschillen, helemaal vanwege het feit dat het op de PS2 wel kan.

Klopt dit? Is het zo dat EA Games voor de Xbox de gameplay op deze manier veranderd heeft of heb ik een beetje brakke versie van het spel?
(Krijg het spel bijv. ook niet in breedbeeld mode. Ondanks correcte instellingen, andere spellen doen het prima, maar NFSU dus niet).

Het is een beetje zoeken naar een naald in een hooiberg, vandaar dat ik de vraag hier stel.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

Wom

YellowCube schreef op 20 april 2004 @ 09:09:
Beetje een weird probleem, waar ik zo geen antwoord op kan vinden.
Om te kijken wat ik van de PS2 vind, kwam een vriend van mij langs met z'n PS2 en Need for Speed Underground. Zelf heb ik een Xbox en aangezien ik zelf ook NFSU heb, leek het me een goede vergelijkingsmethode.

Nou koos hij een specifieke auto vanwege het feit dat de handling, acceleration en topspeed beter waren dan andere auto's. Dit is zowel in de Quick Race als in de Underground mode. Ik vond dit behoorlijk vreemd aangezien de auto's op de Xbox allemaal dezelfde instellingen hebben. In de Quick Race mode verschilt het wel, maar in de Underground mode dus niet. Welke auto ik ook kies, ze hebben allemaal dezelfde eigenschappen, terwijl het mij nou net logisch lijkt dat ze wel een beetje verschillen, helemaal vanwege het feit dat het op de PS2 wel kan.

Klopt dit? Is het zo dat EA Games voor de Xbox de gameplay op deze manier veranderd heeft of heb ik een beetje brakke versie van het spel?
(Krijg het spel bijv. ook niet in breedbeeld mode. Ondanks correcte instellingen, andere spellen doen het prima, maar NFSU dus niet).

Het is een beetje zoeken naar een naald in een hooiberg, vandaar dat ik de vraag hier stel.
EA staat erom bekend dat ze de PS2 licht voortrekken om het zo maar te noemen. Echter, voor zover ik weet is de Xbox versie niet anders als de PS2 versie, behalve het team wat er achter zit. In ieder geval niet zoveel verschil als bij Hot Pursuit 2 het geval was, wat door een compleet ander ontwikkelteam werd gedaan.

Maar waar zit het het verschil dan in ? Gevoel in besturing of eigenschappen mbt optrekken ed. ?

Verwijderd

Als je een auto gaat kiezen krijg je niet de daadwerkelijke specs te zien, pas als je hem opent krijg je te zien wat de specs zijn.

Dit is bij de Pc-versie ook zo...

dat verhaal van PS2 vs. Xbox door EA gaat dus ff niet op..!! :+

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:12

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
^^heb ik nog niet geprobeerd (moet ik met het schaamrood op m'n kaken bekennen).

Het zit inderdaad in het gevoel van besturing. Een 206 heeft bijv. voorwielaandrijving en rijdt op de PS2 dus anders dan een Celica met achterwiel aandrijving. Laatst genoemde heeft ook een veel hogere topsnelheid..Zoals ik al zei, ik heb nog geen andere auto's geprobeerd omdat ik dacht dat ze allemaal hetzelfde zijn. Het verandert idd niet als je de auto's selecteert.

[ Voor 3% gewijzigd door YellowCube op 20-04-2004 09:42 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world