[2000] Kan niet meer printen na installatie van SP4

Pagina: 1
Acties:

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 10:44
Ik heb op één computer hier in het netwerk SP4 geïnstalleerd en sinds dien kan ik niet meer printen. Verschillende printers geprobeerd(allemaal netwerkprinters).

Heb al geprobeerd om de printers opnieuw toe te voegen. Spooler service geherstart.

Als ik een testpagina probeer af te drukken : "De testpagina is niet afgedrukt....". Als ik een test via notepad probeer, zegt hij vrolijk dat er geen printers geinstalleerd zijn...

Het lijkt een beetje op het het volgende http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;832219 maar dit gaat over een server.

Kent iemand een oplossing

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hetzelfde heb ik ook eens heb meegemaakt, maar dat was ook bij een W2k server.
Uiteindelijk had ik de pagefile van C naar D verhuisd, en na een reboot werkten de printers ook weer ! (erg vaag, maar het werkte toen wel zo.)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je zeker weet dat het niet de situatie is zoals die in je KB artikel verteld zijn, controleer eens ofdat je probleem gerelateerd is aan netwerk printers of dat het op lokale printers ook niet werkt?

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 10:44
Dat heb ik juist geprobeerd. Eerst mailtje gestuurd naar mijn gebruikers dat ik die printer even ging afkoppelen en dat ze daar even niet konden printen. 2 minuten later kreeg ik een stortvloed terug van gebruikers die mij doodleuk weten te vertellen dat ze al 2,5 dag last hebben met die printer.

Het ligt dus hoogstwaarschijnlijk niet aan SP4, maar een bepaald type printer is over heel het netwerk de geest aan het geven. Zeer eigenaardig, sommigen hadden er al 2,5 dag last van, anderen hebben tot vanmorgen perfect kunnen printen. Via de VAX rond kan iedereen wel printen op die printers :|, dus ik vermoed ergens een driverprobleem.

* -Klimaks- maakt zijn borst nat voor een leuk dagje :'(

PS : Printer is Kyocera Mita 1900 KX

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy