[W2k3] SQL backup stopt de Arcserve agent

Pagina: 1
Acties:

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Ik zit met het volgende probleem:

• Ik maak met SQL Enterprise manager 's avonds een backup naar d:\mssql\backup. De inhoud van deze map wordt daarna gebackupped vanaf een andere server.

• Maar het probleem is dat iedere ochtend de backup agent service gestopt blijkt te zijn op de SQL server en de andere server dus geen backup heeft kunnen maken.

• Mijn vermoeden is dat de SQL Enterprise Manager de backup agent service stopt voordat het zelf een backup maakt. Maar ik kan nergens iets hierover vinden, ook niet op de support site van CA.

• Wat kan ik nog proberen, behalve het verplicht aanschaffen van een dure SQL backup agent?

Het lijkt bijna wel alsof SQL expres de agent stopt zodat je verplicht wordt een SQL agent te kopen

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:52

pistole

Frutter

heb je een maintenance plan gemaakt om die backup te maken?
Check dan de logs van je maintenance plan.

Als je zelf een job hebt gemaakt in SQL Agent, check dan de logs van die job.
Het lijkt bijna wel alsof SQL expres de agent stopt zodat je verplicht wordt een SQL agent te kopen
nee, zo'n feature is echt niet ingebouwd. misschien doe je ergens een reboot en start SQL Agent niet automatisch?

[ Voor 33% gewijzigd door pistole op 20-04-2004 08:28 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Nou opgelost!

In Windows 2003 kan je gelukkig een service laten herstarten na x minuten, dat blijkt de oplossing te zijn!