Ik krijg ldap server niet geinstalleerd op een suse 8.0 bakje, ik heb zlef niet zeer veel ervaring met linux maar weet wel hoe en wat ik moet doen, voordt ik openldap kan installeren moet ik eerst berkely db installeren. Alleen berkely db installeren lukt bij 1 versie, de ander geeft een foutmelding tijdens compilen
, Ik ga weer verder met de installatie van openldap volgens de site zodat ik zeker weet dat ik niks fout doe.
Maar de (geinstalleerde) versie van berkely db van sleepycat.com schijnt niet goed te zijn tijdens het instaleren van openldap
terwijl ik de procedure volg zoals op http://www.linux-scripts..../index.php?titel=8&stap=2 gezegd wordt.
de errors die ik krijg zijn:
Ik heb ook op i-net gezocht maar kan nergens iets anders vinden over een installatie van een ldap server, weet iemand hiervoor nog een goede handleiding te vinden?.
Maar de (geinstalleerde) versie van berkely db van sleepycat.com schijnt niet goed te zijn tijdens het instaleren van openldap

de errors die ik krijg zijn:

Ik heb ook op i-net gezocht maar kan nergens iets anders vinden over een installatie van een ldap server, weet iemand hiervoor nog een goede handleiding te vinden?.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 01:18 ]