Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ipaq 2210 met tomtom en zou deze graag aansluiten op een extren tvt scherm (middels scart of composite) en anders via de tvout van de laptop. Weet iemand in hoeverre dit mogelijk is, zijn hier speciale kabels voor te koop of te maken, of is dit onmogelijk?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je verhaal is nogal een onsamenhangende woordenbrei. Wat ik begrijp is dat je het beeld dat normaal weergeven wordt op je Ipaq nu op een extern TFT-scherm weer wilt laten geven? Of wil je dit juist weergeven op een televisie? Of wil je juist andersom, je computerbeeld/TV-beeld weergeven op je PDA?

Ga eerst zelf eens kijken welke uitgangen je Ipaq heeft en welke mogelijkheden je daarmee hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door sdomburg op 20-04-2004 00:57 ]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

Garyu

WW

Kan wel. Bij pdashop.nl hebben ze een video-out convertortje die je in een SDIO slot kan stoppen. Op die manier kan je bijvoorbeeld PPT-presentaties geven met je PDA via een beamer ofzo. Klein nadeeltje is dat het ding 269 euro kost. Succes dus!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

zo'n ding word pas interessant als je er een beetje fatsoenlijk films mee op de tv kan krijgen :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Op zich kan je prima films afspelen met je PDA hoor!

Over die video out convertor: werkte dat ding niet alleen met speciale software? Misschien even navragen eerst...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

Sabbi

je denkt aan mij.

1) pda activesyncen met laptop
2) remote display van microfost voor pda op laptop draaien
3) tv-out aangooien.
4) naar pda kijken op tv.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Sabbi schreef op 20 april 2004 @ 11:56:
1) pda activesyncen met laptop
2) remote display van microfost voor pda op laptop draaien
3) tv-out aangooien.
4) naar pda kijken op tv.
Precies wat ik in gedachten had. Het enige nadeel is dat je volgens mij niet full screen kan met remote display.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
ik neem aan dat het hier dan om het principe gaat, want als je een laptop nodig hebt voor dat remote gebeuren kan je net zo goed de bestanden naar de laptop synchen en de laptop via tv-out met tv verbinden.

Verwijderd

check deze cf kaart eens

moet je wel een CF IO compatible gleuf hebben zoals de ipaq 2210

http://www.pdashop.nl/pro...ompactFlash-uitbreidingen

ik heb er alleen geen ervaring

gebruik mn laptop wel als film op tv wil kijken
Pagina: 1