Ik heb dus een vet goedkoop cameraatje gekocht bij de outlet shop hier in Lelystad. Ik installeer hem en hij doet dan al vaag want hij vindt hem eerst niet maar pas na de tweede x installeren. (de installatie ziet er brak uit). Nu krijg ik als ik bijvoorbeeld de camera als webcam wil gebruiken (dat is mogelijk) dan stel ik het in in msn en krijg ik een blauw scherm. Met de melding: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en daaronder staat 0x0000000A (0 etje meer kan ook). De camera werkt gewoon op een andere pc dus ik deinstalleer de software (en drivers bij hardware onder configuratiescherm). Maar op de een of andere manier gaat iets niet helemaal weg want elke keer na installatie geeft hij hetzelfde probleem. Hoe moet ik dit oplossen? Want puur de driver alleen installeren doormiddel van een inf werkt niet omdat de installatie gebruik maakt van installshield en dus CAB bestanden die niet egopend kunnen worden.
Ik heb Windows XP pro
De nieuwste aldi pc net in de aanbieding geweest (zo hoef ik niet al die specs op te dreunen
)
Ik heb Windows XP pro
De nieuwste aldi pc net in de aanbieding geweest (zo hoef ik niet al die specs op te dreunen