Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

TakeITNow voert prijzen excl BTW in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik dat de Intels lekker in prijs waren gedaald, zie ik dat die $%#@(?& van TakeItNow alle prijzen ex BTW zijn. Als je de BTW erbij telt zijn ze gewoon een van de duurste. Misleidende prijzen, behoorlijk irritant vind ik dat. :r :r

Mijn vraag is kortgezegd: Haal svp TakeITNow uit de prijsdwatch of zet ze erin met de prijzen inclusief BTW, dank U :+

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het is toch zelfs bij de wet verboden, zonder btw weergeven?

specs

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

gladiool schreef op 19 april 2004 @ 23:42:
Het is toch zelfs bij de wet verboden, zonder btw weergeven?
Alleen als je je (voornamelijk) op particulieren richt. Het is wel toegestaan als je je op bedrijven richt (die vinden het zelfs wel handig dat ze de BTW apart krijgen, scheelt weer problemen in de BTW-boekhouding).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Liu schreef op 19 april 2004 @ 23:51:
[...]

Alleen als je je (voornamelijk) op particulieren richt. Het is wel toegestaan als je je op bedrijven richt (die vinden het zelfs wel handig dat ze de BTW apart krijgen, scheelt weer problemen in de BTW-boekhouding).
Dat is wel zo, maar het doet niets af aan het feit dat TakeITNow de hele PriceWatch verkracht. Want zodra ze eruit worden gewipt, staan er devolgende dag weer allemaal pijltjes omhoog bij veel artikelen, Door 1 keer een zaak met ex BTW prijzen in te voeren zijn er dus minimaal 2 dagen in PriceWatch verkloot. Wat is er toch een ellende op de wereld :/

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 00:05:
Wat is er toch een ellende op de wereld :/
Inderdaad, de kinderen in Afrika zijn er niets bij ;) . Maarre, ik heb de PWM-persoon hier op gewezen en die zal er naar kijken zodra hij zijn ICQ aanzet gok ik :) .

[edit]
Titeledit.

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 20-04-2004 00:12 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 20 april 2004 @ 00:11:
[...]
Inderdaad, de kinderen in Afrika zijn er niets bij ;) . Maarre, ik heb de PWM-persoon hier op gewezen en die zal er naar kijken zodra hij zijn ICQ aanzet gok ik :) .

[edit]
Titeledit.
O dank U Heer _/-\o_

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zie ook Prijs excl BTW

LinkedIn WoT Cash Converter

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* Roelant meldt zich.

Probleem is gecorrigeeerd. Eerlijkheidshalve moet ik er even bijmelden dat dit niet de fout is van TakeItNow, kwestie van een vinkje wat niet gezet is nadat we (ism. TakeItNow) even iets aan het testen waren.

Excuses voor het ongemak. :)
Pagina: 1