Sinds een paar maanden heb ik een CoolerMaster Aero 7+ koeler op mijn proccessor zitten. Nu zet ik vanavond mijn PC aan en meteen krijg ik een alarmmelding dat de CPU koeler niet draait. Ik draai mijn kast open en zie dat de koeler steeds 2 tellen draait en dan weer stil valt. Op het display van m'n Aerogate II kwamen al temperaturen van 55 graden tevoorschijn en PCAlert gaf al bijna 60 graden aan!
Ik heb hem nou maar even snel gewisseld met mijn oude koeler. Die draait gelukkig wel normaal (al hoor je de lagertjes vrolijk meedraaien). Jammer alleen dat ik de verpakking altijd na een maand wegdonder.
Het lijkt mij dat Coolermaster koelers over het algemeen best goed zijn. Of hebben meer mensen slechte ervaringen?
Ik heb hem nou maar even snel gewisseld met mijn oude koeler. Die draait gelukkig wel normaal (al hoor je de lagertjes vrolijk meedraaien). Jammer alleen dat ik de verpakking altijd na een maand wegdonder.
Het lijkt mij dat Coolermaster koelers over het algemeen best goed zijn. Of hebben meer mensen slechte ervaringen?