[XP] Eigenschappen van DVD speler veranderen

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
In Windows 98 had je allemaal leuke opties om aan en uit te zetten van je CD speler. DMA aan/uit, vanzelf lezen aan/uit... heel handing.

Ben ik nu gek of biedt XP deze opties niet meer aan?

Het enige wat ik in XP aan kan zetten is digitale muziek en het volume veranderen. Alleen die 2??

Ik wil dat XP nu eens ophoud met het belezen van m'n DVD's als ik er een DVD erin doe. Ik bepaal zelf wel of ik hem wil verkennen, zoals ik in Win98 had gespecificeerd.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je ff op F1 gedrukt had:
Opties voor het openen van multimediabestanden instellen

Open Deze computer.
Klik onder Stations met verwisselbaar medium met de rechtermuisknop op het gewenste apparaat, bijvoorbeeld een digitale camera of cd-romstation, en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik op het tabblad Automatisch afspelen op het type multimediabestand waarvoor u opties wilt instellen.
Klik onder Acties op de handeling die moet worden uitgevoerd wanneer het geselecteerde type bestand wordt herkend.
En als je toch in dat tab bent, kan je meteen je instellingen voor DMA en volume aanpassen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sdomburg op 19-04-2004 23:10 ]

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
De enige extra optie daar is het Actie ondernemings gebeuren die ik kan veranderen. Daar heb ik helaas niets aan.
Als ik dan geavanceerd door ga, kom ik bij het in XP gelimiteerde DVD speler eigenschappen scherm met de voorgenoemde opties in de OP.

Dit moet ik dus niet hebben. Ik wil dat XP mij CD''s/DVD's niet leest als ik ze in de computer stop. Als ik besluit de CD/DVD te verkennen, ja dan mag XP beginnen met het scannen.