Toon posts:

Registry opnieuw aanmaken in Win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door fouten in mijn registry wil mijn computer niet meer goed werken.

Wie kan mij uitleggen hoe ik de registry vanaf niks weer op kan bouwen zodat mijn computer het weer iets beter gaat doen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de programma's die er nu op staan het na deze actie het nog steeds doen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zult iets meer uitleg moeten geven. Tenzij je je registry ergens vandaan kunt vissen is dit niet te doen. 'Even' je registry opnieuw aanmaken kan niet. Dan moet je gewoon een herinstallatie uitvoeren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 11:25

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Je zou de repair-mogelijkheid van de W2K-installatie CD kunnen proberen. Ook kan je eventueel proberen het aan W2K te verkopen als een OS-upgrade, maar verder geef ik je weinig kans zonder de hele zaak opnieuw te installeren.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de registry nergens anders vandaan halen, ik heb echter gehoord (ja... van de dochter van de buurman haar meldboer zijn hond) dat er tools zijn die dit kunnen... Zijn er van dit soort tools?

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 22:50:
Ik kan de registry nergens anders vandaan halen, ik heb echter gehoord (ja... van de dochter van de buurman haar meldboer zijn hond) dat er tools zijn die dit kunnen... Zijn er van dit soort tools?
"Zoekt en gij zult vinden" zegt men. In dit geval waag ik het te betwijfelen, want ik heb er nooit van gehoord.
offtopic:
Je laat hierbij wel meten blijken dat je zelf niet gezocht hebt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 11:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

dan mag de melkboer het zeggen want dat prog wil ik wel eens zien werken!

er zijn wel registry tweak progs als tweak xp en tweakUI ff [google=registry tweak] moet wel wat opleveren

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic Spirit op 19-04-2004 22:54 ]

• Freee!!

Freee!!

Mystic Spirit schreef op 19 april 2004 @ 22:54:
dan mag de melkboer het zeggen want dat prog wil ik wel eens zien werken!
Je bent niet de enige >:) :(

Pagina: 1