Toon posts:

[Black Hawk Down] Soldaten 'knipperen' *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem.

In de games knipperen de soldaten, net als ikzelf.......Best hinderlijk want soms zie ik opeens een rondvliegend geweer en zie ik dus geen vijand.

Ik heb al op lagere resoluties etc gespeelt maar niet lijkt te helpen. Ook heb ik de nieuwste updates gedaan, niets helpt.

Ik heb een asus v9570TD en het spel werd erbij geleverd dus je zou haast zeggen dat het samen moet gaan ??

TIA

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
KAn je even wat meer vertellen , Welke drivers,systeem en welke windows je draaid?
dat lijkt me iets makkelijker .
want zo kan ik er niet veel mee.

Ik zelf heb het spel ook.

Maar door middel van drivers veranderen ben ik uit het probleem gekomen.
Dus dat kan misschien bij jou ook een oplossing wezen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows XP en heb als het goed is de nieuwste asus drivers 60.72_winxp2k erop staan.

NIet echt een super systeem. Athlon 2300 en 512mb SDram.

Het spel loopt als een trein alleen die fuck mannetje knipperen en das mega hinderlijk :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
hmmm topic hoort eigenlijk onder Spielerij Problemen en Vragen... Heb je de search hier al voor gebruikt...
Verder werken de oude drivers van de cd niet met het spel?

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel topics gevonden maar dit probleem kan ik helemaal nergens vinden.

Oude drivers werken weer niet met far cry etc............wordt kiezen dan ben ik bang.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 22:49:
Ik draai windows XP en heb als het goed is de nieuwste asus drivers 60.72_winxp2k erop staan.

NIet echt een super systeem. Athlon 2300 en 512mb SDram.

Het spel loopt als een trein alleen die fuck mannetje knipperen en das mega hinderlijk :)
Heb je ook al op de site gekeken naar een patch voor het spel.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen & titel change
Pagina: 1