wattage calculator

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:02
is er een website die voor mij kan berekenen wat ik er nog bij kan hangen in mijn systeem terwijl het stabiel blijft?
ik wil er een 160 gb WD hardeschijf en een prommise ata 100 pci controller bij hangen (pci controller ipv usb kaartje)

wat ik nu heb is:

MSI 850 pro mobo
P4 1.9 ghz S423
4x 128 mb rimm pc800
Saphire ATI Radeon 9600XT 256 mb
60 gb Maxtor
80 gb Maxtor
realtech ethernet adapter pci
Soundblaster live 5.1
Plextor 48x cd brander
NEC 2500 dvd brander
sweexx pci usb kaartje
3x led fan 80mm
coolermaster aerogate 2

en dit alles op een enhance 260W voeding. alles draait nu nog lekker stabiel, maar is de voeding goed genoeg?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan me niet herinneren dat er zo'n website is. Wel een goed idee overigens...alleen wie gaat dan al die uitgekomen nieuwe hardware registreren qua opgenomen vermogen enzo? Leuk werk voor 10 fultime tiepmiepen :+
Denk persoonlijk dat je met je 260W al aan de lage kant zit; waarschijnlijk heb je de mazzel en gewoon een goede voeding :) Maar als je het zelf wilt weten aan hoeveel je zit: zoek op de sites van de fabrikanten naar de specs, en vraag het wattage van de hardware op. Moet niet zo lastig te vinden zijn lijkt me, zijn ze meen ik in sommige landen wettelijk verplicht bij te leveren in hun specs

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:41
Op de websites van de meeste UPS boeren kun je dat zo uittellen ( APC, MGE)

Ook op de website van een power supply boer staat zoiets ( was dat niet Antec ? )

Bovenstaande tips hebben de neiging 'iets' te overdrijven .. for obvious reasons ;)

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Welke voeding heb ik nodig? Deel 3 vertelt hier ook wat over.

• Sergej
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Je 260watt voeding kan genoeg zijn, tenzij je misschien gaat gamen en ondertussen ook grote files van je ene hdd naar andere kopieert. Zolang het kwalitatief goede voeding is(en dat is Enhance wel) kan het zonder problemen.
En anders kom je er wel achter 8) als ie niet genoeg kan leveren(dan kan je alsnog een andere kopen).

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Misshien heb je hier wat aan:
Power Supply Wattage Calculator

🖥️ | 🚗

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:02
thnx voor de replys.
ze geven allemaal aan dat ik er nu al niet genoeg aan heb (400 W word aangeraden)
dat word kantje boord :|
ach ik zie wel, als hij begint te mekkeren na het bijpluggen ga ik maar eens naar een andere voeding kijken :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tijd voor een Enermax voeding. Een dikke.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 07:47
hm, ik zit ook al op 397W, had dit eigenlijk niet verwacht, achja, zolang die 400W psu stabiel blijft, niks aan het handje en ander skunnen we de portemonnee weer gaan trekken :(

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 09:24

AcouSE

Swedish Chef

Power supplies = Overige Hardware

[CME] -> [OH]
Pagina: 1