Toon posts:

Wil thuis beelden ontvangen van beveiligscamera in zaak.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de streaming beelden van een beveiligingscamera in onze zaak thuis kan ontvangen en welke snelle internetverbinding ik daar voor nodig heb?
Bij voorbaat dank.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Dit hangt natuurlijk van allerlei aspecten af. Ten eerste hoeveel beveiligingscamera's heb je draaien, en wil je doorsturen. En wat voor camera's heb je?
Ik denk dat Adsl lite (kpn) variant met 320kbit up en 1mbit downl wel minimaal is.

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
met een accespoint van Asus de asus WL 500-g
kun je een webcam op aansluiten en dat beeld broadcasten via het internet.

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

Meer info zou welkom zijn natuurlijk,

WAT voor een camerasysteem heb je op de zaak ?

WAT voor een netwerk heb je op de zaak ?

Ondersteunt je camera VPN oplossingen of zul je via byvoorbeeld via extern bureaublad een pc over moeten nemen en dan kijken.

Of heeft je Camera systeem een goede webbrowser ingebouwd.

etc etc etc..... hier kunnen we niet echt veel mee.

Lees ook even dit : Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 13% gewijzigd door Renever op 20-04-2004 08:22 . Reden: linkje naar huisregels toegevoegd ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-03 14:31

Stephane

Behhhhh

Ik weet op zich wel een goede manier. Zoals hierboven omschreven staat, broadcast via internet, maar dan zit je nog met het probleem dat je alsnog 24 uur per dag voor dat ding moet zitten en wachten totdat er eens iets gebeurd...

Er bestaat een camera van Nokia, met verschillende sensoren (vraag bij Nokia store of iets dergelijks om meer info). Voorbeeld: via IR detecteerd de camera activiteit, maakt direct een foto en zendt dat door naar de opgegeven MMS telefoon.

Wanneer je het niet vertrouwd kijk je naar je beelden en kun je eventueel ingrijpen.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:22 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:55

Zerora

Ik Henk 'm!

En de resolutie van de camera. Die moet ook niet te hoog zijn. Wil je een beetje soepel beeld hebben.

Het si al meer gevraagd, maar wat voor camerasysteem heb je (merk, versie, model)?

[ Voor 30% gewijzigd door Zerora op 20-04-2004 10:27 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Pagina: 1