Ik plan de volgende aankoop: een nokia 6210. Hij heeft de onderstaande specificaties
Mijn vraag is kan ik via de ir poort van mijn laptop en via de ir poort van deze telefoon snel mijn mail downloaden? Of gaat dit sneller via een kabel?
Afmetingen
Gewicht: 114 g
Afmetingen: 129,5 x 47,3 x 18,8 mm, 95cc (met standaardbatterij BLS-2N)
Display
Dynamisch en grafisch, verlicht, hoog-resolutiescherm 96 x 60 pixels
Geheugenfuncties
Uitgebreid dynamisch geheugen:
Tot 500 namen in het telefoonregister (3 nummers en 1 tekst of 5 nummers en 3 teksten).
Tot 150 tekstberichten, 50 beeldberichten of een combinatie van de drie.
Tot 220 kalenderberichten.
Stemherkenning
Geheugen voor 10 nummers
Woordherkenning
Woordherkenning voor meer dan 10 talen. Ondersteuning voor belangrijkste Europese talen.
Short Message Services:
Berichten versturen en ontvangen van maximum 160 tekens
Beeldberichten:
Beeld met tekst versturen naar andere compatibele telefoons die Graphical CLI pictogrammen herkennen
Dual-bandwerking
EGSM 900, GSM 1800 en GSM 900/1800 dual-bandnetwerken. Automatische overschakeling van de ene naar de andere band.
Taalkeuze
Ondersteunt de belangrijkste Europese en Aziatische talen. Wordt geleverd in diverse taalpakketten.
Hardware kenmerken
Interne antenne
Intern trilalarm
Real-time klok met back-upcel
Stemherkenningsalgoritme in DSP
Extra mogelijkheden dankzij 3V technologie
Drievoudige Codec (HR, FR, EFR)
Minimum belvolume 105 dB op een afstand van 5 cm voor het merendeel van de belsignalen
Individualiseringsopties
Profielselectie (maakt het mogelijk snel bepaalde telefooninstellingen te kiezen voor bepaalde omstandigheden)
In volume stijgende belsignalen
Individuele alarmsignalen
Draadloze telefoondownloads (beltonen, telefoonregister)
Individuele aanpassingen die volgens de toepassingsmogelijkheden van de operator draadloos kunnen worden aangeboden
3 spellen (Snake II, Opposite, Pairs II)
Rekenfunctie
Wekkeralarm
Geavanceerde draadloze oplossingen
WAP 1.1 browser
High Speed Circuit Switched Data (HSCSD) maakt snelheden van 43.2 kbps voor datacommunicatie mogelijk (NT)
Dataondersteuning 9.6 & 14.4 kbps enkelvoudig slot of HSCSD (2+2, 3+1, niet-transparant) via IrDA of kabel
Infrarood voor draadloze communicatie tussen telefoon en compatibele pc of printer.
Infrarood overdracht van namen, telefoonnummers en kalenderaantekeningen tussen compatibele telefoons.
Radiosturing voor het verzenden en ontvangen van beeldberichten, namen en nummers (business cards), logo's van oproepgroepen, kalenderaantekeningen en inkomende belsignalen, logo's van operators en WAP-instellingen.
Mijn vraag is kan ik via de ir poort van mijn laptop en via de ir poort van deze telefoon snel mijn mail downloaden? Of gaat dit sneller via een kabel?
Afmetingen
Gewicht: 114 g
Afmetingen: 129,5 x 47,3 x 18,8 mm, 95cc (met standaardbatterij BLS-2N)
Display
Dynamisch en grafisch, verlicht, hoog-resolutiescherm 96 x 60 pixels
Geheugenfuncties
Uitgebreid dynamisch geheugen:
Tot 500 namen in het telefoonregister (3 nummers en 1 tekst of 5 nummers en 3 teksten).
Tot 150 tekstberichten, 50 beeldberichten of een combinatie van de drie.
Tot 220 kalenderberichten.
Stemherkenning
Geheugen voor 10 nummers
Woordherkenning
Woordherkenning voor meer dan 10 talen. Ondersteuning voor belangrijkste Europese talen.
Short Message Services:
Berichten versturen en ontvangen van maximum 160 tekens
Beeldberichten:
Beeld met tekst versturen naar andere compatibele telefoons die Graphical CLI pictogrammen herkennen
Dual-bandwerking
EGSM 900, GSM 1800 en GSM 900/1800 dual-bandnetwerken. Automatische overschakeling van de ene naar de andere band.
Taalkeuze
Ondersteunt de belangrijkste Europese en Aziatische talen. Wordt geleverd in diverse taalpakketten.
Hardware kenmerken
Interne antenne
Intern trilalarm
Real-time klok met back-upcel
Stemherkenningsalgoritme in DSP
Extra mogelijkheden dankzij 3V technologie
Drievoudige Codec (HR, FR, EFR)
Minimum belvolume 105 dB op een afstand van 5 cm voor het merendeel van de belsignalen
Individualiseringsopties
Profielselectie (maakt het mogelijk snel bepaalde telefooninstellingen te kiezen voor bepaalde omstandigheden)
In volume stijgende belsignalen
Individuele alarmsignalen
Draadloze telefoondownloads (beltonen, telefoonregister)
Individuele aanpassingen die volgens de toepassingsmogelijkheden van de operator draadloos kunnen worden aangeboden
3 spellen (Snake II, Opposite, Pairs II)
Rekenfunctie
Wekkeralarm
Geavanceerde draadloze oplossingen
WAP 1.1 browser
High Speed Circuit Switched Data (HSCSD) maakt snelheden van 43.2 kbps voor datacommunicatie mogelijk (NT)
Dataondersteuning 9.6 & 14.4 kbps enkelvoudig slot of HSCSD (2+2, 3+1, niet-transparant) via IrDA of kabel
Infrarood voor draadloze communicatie tussen telefoon en compatibele pc of printer.
Infrarood overdracht van namen, telefoonnummers en kalenderaantekeningen tussen compatibele telefoons.
Radiosturing voor het verzenden en ontvangen van beeldberichten, namen en nummers (business cards), logo's van oproepgroepen, kalenderaantekeningen en inkomende belsignalen, logo's van operators en WAP-instellingen.
Earth is nice, heaven is better...