The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Dit zal niet meer gebeuren, voor de volgende BBG (van mei) zal er wel rekening mee worden gehouden
.
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Kan je daar iets meer toelichting op geven?
Als vooraanstaande hardware site zou ik toch me best doen om mijn bezoekers zo correct mogelijk te adviseren. Is het door de opzet van de BBG moeilijk om ipv een S-ATA drive te vervangen door een ATA133? Of heeft dit een andere reden? Dat het nu pas gemeld wordt kan ook geen reden zijn aangezien Felix Fikke het al op de 11de maart heeft genoemd.
Juist omdat je hier een compleet systeem aanbied zou je verwachten dat het met elkaar werkt. Overigens wordt hier wel het een en ander aangepast terwijl we het hier over een veel keiner probleem hebben.
Als vooraanstaande hardware site zou ik toch me best doen om mijn bezoekers zo correct mogelijk te adviseren. Is het door de opzet van de BBG moeilijk om ipv een S-ATA drive te vervangen door een ATA133? Of heeft dit een andere reden? Dat het nu pas gemeld wordt kan ook geen reden zijn aangezien Felix Fikke het al op de 11de maart heeft genoemd.
Juist omdat je hier een compleet systeem aanbied zou je verwachten dat het met elkaar werkt. Overigens wordt hier wel het een en ander aangepast terwijl we het hier over een veel keiner probleem hebben.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
We zijn niet in staat om elke reactie te lezen om te kijken of er opmerkingen zijn. Daarnaast is de BBG een maand geleden verschenen en nu is het dus te laat om die aan te passen, want het gros heeft de guide namelijk al gelezen. Vergeet niet dat het een stuk advies is waarin iedereen vrij staat om het systeem naar eigen wens aan te passen. Dit neemt echter niet weg dat je gelijk hebt
. Zoals * Jurroon hierboven al aangeeft zal dit niet meer voorkomen en in de volgende editie (die weer actueel zal zijn) een betere hardware-afstemming zal hebben.