Toon posts:

Beelden verdelen..??..

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hellow peoples,

kan iemand mij mischien vertellen hoe ik één bureaublad kan verdelen over drie beamers. Dus NIET splitten in drie dezelfde beelden. Maar echt verdelen.

Alvast bedankt, Peace...

Verwijderd

als je een videokaart kan vinden met 3 d-sub uitgangen kan dat

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of een dual-head AGP kaartje en een PCI kaartje d'r bij gooien... Maar wellicht kun je de volgende keer eerst even google of de search gebruiken? Ook kun je wat meer aandacht aan je post besteden. Dit soort korte posts zijn nou niet echt de topics waar wij tweakers om zitten te springen om te beantwoorden.

Als je laat zien dat jij moeite doet, doen wij dat ook voor je als dat nodig is.

Verder: Welkom @ GoT :+

[ Voor 91% gewijzigd door RobIII op 19-04-2004 21:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Dan moet je eerst een videokaart hebben die triple head o.i.d. heeft, bijvoorbeeld een Matrox Parhelia. Aangezien beamers (volgens mij) nog met zo'n D-Sub-aansluiting werken, moet je DVI to D-Sub converters hebben, maar daar hoop je van dat je die kreeg bij je matrox bijvoorbeeld. Dan staat er verder wel ergens in de handleiding beschreven van je videokaart waar je het ergens kan aansluiten dat je triple view hebt.

Edit: Ik moet duidelijk typeles hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Seers op 19-04-2004 21:30 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Edit: Laat maar, RobIII was me voor

[ Voor 76% gewijzigd door The Eagle op 19-04-2004 21:31 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst zelf aan de slag voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.