Toon posts:

[Sony] Autoradio upgraden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel een geheel trotse bezitter van een Sony autoradio.
Deze om precies te zijn de Sony CDX-R 3000:
Afbeeldingslocatie: http://image01.otto.de/m2bilder/OttoDe/de_DE/images/formata/456684.jpg

Nu is er ook het model 3300 op de markt, het verschil is dat die wel mp3's slikt.
Maar het model is ook €40,- duurder!
En aangezien ik toch niet van plan ben om zoveel geld neer te tellen voor een optie die ik toch niet ga gebruiken heb ik voor de 3000 gekozen.

Nu zag ik tijdens het inbouwen dat er op mijn schermpje wel een dingetje van MP3 staat.
Aangezien ik ook wel wat tweaker feeling in me heb ben ik op zoek gegan naar "firmware" voor die radio.
Attans, ik vroeg me af of zoiets wel bestond!
Het vreemde is dat "mijn" model niet op de site van sony staat!
Dus ver kwam ik ook niet in mijn zoektocht.

In het kort:
Is het mogelijk om een autoradio the flashen naar een ander model zeg maar? 8)

Verwijderd

Geen idee of een autoradio is te upgraden. Het is overigens een autoradio die in Duitsland wordt geleverd, op hun website staat deze radio wel.

http://www.sony.de/PageVi...Car+Audio%2FICA+CD+Tuners

Hmm, ik hoop dat de link goed overkomt, anders even knippen en plakken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja link komt goed over.
En dat is inderdaad de goede radio :)
Maar het lijkt me niet dat ze op de site van sony neergooien waar je de firmware voor je radio kan vinden ;)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk dat je gewoon pech hebt. Dat er op het display ergens mp3 zou kunnen staan zegt nog niet dat de rest van de hardware ook mp3's kan afspelen. Displays worden meestal zo gemaakt dat ze in meerder modellen gebruikt kunnen worden. Spaart simpelweg kosten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

deepspace schreef op 19 april 2004 @ 21:15:
Ik denk dat je gewoon pech hebt. Dat er op het display ergens mp3 zou kunnen staan zegt nog niet dat de rest van de hardware ook mp3's kan afspelen. Displays worden meestal zo gemaakt dat ze in meerder modellen gebruikt kunnen worden. Spaart simpelweg kosten.
klopt als een bus.

voor mp3 moet er echt een apart ic inzitten dat het mp3 werk voor zijn rekening neemt.

Verwijderd

Topicstarter
En toch las ik ook nog ergens tijdens stevig google werk dat er radio's zijn die ook mp3's kunnen lezen na een kleine "tweak".
Pagina: 1