Ik heb laatst een 2e hands systeempje op de kop weten te tikken, hij draait alleen wil de diskette controller niet echt meewerken, ik heb al allerlei verschillende kabels en floppy stations gebruikt om er ook maar ooit windows op te krijgen ( ik heb geen bootable CD)
nu vraag ik me af hoe ik verder moet, ik ga er namelijk nu vanuit dat me diskette controller op het moederbord kaduuk is.
Mijn pa HAD een diskette station op de LPT1 printerpoort, maar helaas heeft hij een nieuwe flaptop en is die met z'n laptop verdwenen naar het bedrijf waar ie werkte....
maar nu weer terzake:
- hoe krijg ik windows erop zonder FDD?
- bestaan er ook FDD stations voor een desktop PC die in de LPT1 printerpoort passen?
- Hoe los ik dit verder op?
(PS. de HDD en CD-rom vindt ie wel)
nu vraag ik me af hoe ik verder moet, ik ga er namelijk nu vanuit dat me diskette controller op het moederbord kaduuk is.
Mijn pa HAD een diskette station op de LPT1 printerpoort, maar helaas heeft hij een nieuwe flaptop en is die met z'n laptop verdwenen naar het bedrijf waar ie werkte....
maar nu weer terzake:
- hoe krijg ik windows erop zonder FDD?
- bestaan er ook FDD stations voor een desktop PC die in de LPT1 printerpoort passen?
- Hoe los ik dit verder op?
(PS. de HDD en CD-rom vindt ie wel)
offtopic:
wanneer men dit topic toch niet hier op z'n plek vindt, verplaats hem dan maar
wanneer men dit topic toch niet hier op z'n plek vindt, verplaats hem dan maar