Toon posts:

[XP] Automatische reboot na uitval mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo,

Ik zit met een probleem waar ik na 2 uur GoT en Google nog steeds geen antwoord op heb kunnen vinden, wel zijn er topics over geweest maar: hierop is niet gereageerd/Oude topic/offtopic gegaan.

Mijn probleem:

Ik draai hier thuis een TeamSpeak server voor een LanOrg. nou wil het wel eens zijn dat mijn laptop na enkele dagen afsluit. (Probleem is na een frisse format nog niet verholpen)

Nu zoek ik dus een progje die mijn laptop autmatisch opstart na de uitval. is dit mogelijk en zo jah hoe kan ik dit realiseren?

Target 0431:
AMD XP 1500+
512 MB RAM

Hij draait onder Windows XP.

Alvast bedankt voor jullie reacties !!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 19:59:
Ik draai hier thuis een TeamSpeak server voor een LanOrg. nou wil het wel eens zijn dat mijn laptop na enkele dagen afsluit. (Probleem is na een frisse format nog niet verholpen)

Nu zoek ik dus een progje die mijn laptop autmatisch opstart na de uitval. is dit mogelijk en zo jah hoe kan ik dit realiseren?
Misschien dat nnCron iets voor je kan betekenen. In de featurelijst staat "restart automatically after fatal errors". Mocht dat niet helpen (ik weet niet wat het uitvallen bij jou precies veroorzaakt, misschien is het een feature van je laptop zelf, Power management of zo :?), dan is het een idee om hem om de dag ('s nachts) te laten rebooten om de uitval voor te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 20:06:
[...]
Misschien dat nnCron iets voor je kan betekenen. In de featurelijst staat "restart automatically after fatal errors". Mocht dat niet helpen (ik weet niet wat het uitvallen bij jou precies veroorzaakt, misschien is het een feature van je laptop zelf, Power management of zo :?), dan is het een idee om hem om de dag ('s nachts) te laten rebooten om de uitval voor te zijn.
Ik ga gelijk kijken of die software wat is.... alvast bedankt daarvoor....

Het probleem is dat ik niet altijd thuis ben op het moment dat de laptop uitvalt. ik heb alle systeem instellingen na gegaan over energy etc.

Hier staat naar mijn weten alles op "Niet Uitschakelen"

Edit:

Software heb ik geinstalleerd nu wachten op de "Vreemde" reboot

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 20:37 ]