Toon posts:

Game "opnemen" [tactical-ops movie]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Question:

Is er een leuk en goed programmatje dat kan opnemen als ik aan het gamen ben om later een kleine film van te maken?

Ik heb al fraps geprobeerd maar dat gaat niet echt... lage framrate, lag tijdens het opnemen.

Ik wil wat Tactical-Ops actie opnemen en later met bijv. director een filmpie in elkaar zetten...

game resolutie: 1024*
opnametijd : langer dan 2min.
moet opnemen in formaar: maakt niet uit.

Verwijderd

Dit is een vraag -> Spielerij - Problemen & Vragen :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Als je Fraps registreert kan je langer opnemen. Lage framerate komt gewoon omdat je niet meer nodig hebt voor een filmpje en lag komt door je systeem ;)

Naast Fraps is er helaas maar bar weinig te vinden om op te nemen...

[ Voor 255% gewijzigd door Hahn op 19-04-2004 20:00 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
[sry van verkeerde plaats posting]

Fraps geprobeerd maar persoonlijk vind ik wat aan de mindere kant...

Fraps is wel meest bekende heb ik het idee... ander proggie ?

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
auron, gewoon demo maken van je actie, dan demo afspelen en dan met fraps opnemen? :)

zo deed ik het altijd.

succes!

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd... demorec / demoplay en dan fraps opnemen.. framerate dropt naar 4... :( pc dus niet echt in orde om dit soort dingen te doen :( jammer...

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Waarom wil je je filmpje in 1024 * nogwat maken? Als je hem nu gewoon netjes op 480 ofzo zet, dan zal je zien dat het een stuk beter gaat en het niet eens zo heel veel lelijker is!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 19:53
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 22:44:
Geprobeerd... demorec / demoplay en dan fraps opnemen.. framerate dropt naar 4... :( pc dus niet echt in orde om dit soort dingen te doen :( jammer...
het is normaal dat de framerate dropt naar 10 of lager, je pc kan het opnemen het encoden tegelijk niet aan....
wacht gewoon rustig die movie af, en bekijk em dan eens, was bij mij ook.....

eindresultaat zal wel goed wezen....

Twitch: Phyloni1

Verwijderd

Topicstarter
Met fraps heb ik aangevinkt "half-size" dan neemt die film op op 512*

Resultaat is idd netjes...

Met game Far Cry neem die super op, frame-rate altijd rond de 30 en speelt ook mooi af daarna. :*)

Met game Tribes2-online neemt die ook mooi op. :*)

Met game Tactical-Ops [waar ik dus een filmpie van wil maken] neemt die bij single en online play bagger op... game lagged als @$%@#$! :( [je weet wel] en speel ik later filmpie af dan loopt filmpie net als het opnemen.

Maak ik demorec in TO en speel die af en neem dan dus de demo op dan zie je frame-rate ook droppen naar 4 en dan speel ik de opgenomen demo af dan alsnog traag filmpie...

Maar niet gevreesd ik probeer nog van alles. :9

Far Cry filmpie was wel cool gelukt...[geen kwaliteit om online te zetten :p ]
Pagina: 1