Ik wil binnenkort een nieuwe computer gaan samenbouwen, maar nu zat ik mijn eisen voor de kast eens op een rijtje te zetten en ik wil erg graag zowel USB als FireWire aan de voorkant van de kast hebben, en dan het liefst zo mooi weggewerkt als bijvoorbeeld de Antec 1080 of de Chieftec Dragon miditowers. Maar ik zou graag een bigtower willen (niet eens zozeer omdat ik als die slots nodig heb, maar ik vind de extra ruimte in een case altijd fijn), dat heb ik nog niet kunnen vinden met die poorten aan de voorkant. Heeft iemand voor mij een tip waar ik naar zou kunnen kijken?
Ook las ik ergens iets (weet niet meer waar) dat er soms problemen zijn met zulke poorten aan de voorzijde (zelfs iets over dat je camera er verrot door zou kunnen gaan), nou leek mij dit vreemd aangezien het toch alleen maar een soort verlengstekkertjes zijn?
Ondersteunen trouwens alle moederborden met USB en Firewire zo'n aansluiting aan de voorkant (dus dat je het gewoon intern aan kan sluiten ipv op de een of andere manier ze via de achterkant door te lussen) of moet ik daar ook nog speciaal op letten?
Ook las ik ergens iets (weet niet meer waar) dat er soms problemen zijn met zulke poorten aan de voorzijde (zelfs iets over dat je camera er verrot door zou kunnen gaan), nou leek mij dit vreemd aangezien het toch alleen maar een soort verlengstekkertjes zijn?
Ondersteunen trouwens alle moederborden met USB en Firewire zo'n aansluiting aan de voorkant (dus dat je het gewoon intern aan kan sluiten ipv op de een of andere manier ze via de achterkant door te lussen) of moet ik daar ook nog speciaal op letten?