[Office 2003] Word & Excel werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goedeavond

Ik heb een raar probleem: Mijn vader kwam gisteren achter (rapport invullen) dat Word & Excel niet werken. Je krijgt 2 verschillende meldingen: Bij Word krijg je de melding dat er onvoldoende geheugen of schijfruimte is (maar alles is goed) en bij Excel krijg je een "nette mooie" melding waar je een vinkje kan zetten voor Excel opnieuw starten. Maar omdat Excel een error blijft geven, gaat het natuurlijk eeuwig restarten als je het vinkje laat staan.

Dus ik Office 2003 opnieuw installeren (eerst herstellen gedaan). Werkte niet.
Daarna eraf gegooid. Opnieuw opgezet. Werkt niet...
Dus ik weer alles eraf gooien en gecheckt op spyware, virussen en pc helemaal opgeschoont (o.a register).
Toen heb ik Office weer geinstalleerd alleen nu met Access en Powerpoint erbij. En het schijnt dat Word en Excel weer niet werken maar Access en Powerpoint werken prima :?
De errors bij Word en Excel komen ook als ik het via een bestand open.

Aangezien mijn vader een rapport moet invullen wilt hij graag dat dit snel opgelost is.
En ondanks ik veel van de pc weet, heb ik geen idee hoe dit kan :+

Windows XP met SP1 en up-to-date.
Office 2003 NL (up-to-date)

P.S: Of de search is kaduuk of dit is het eerste topic over Office 2003 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchmega op 19-04-2004 19:21 ]

• Dutchmega
  • Niet online
* Update *

Ik zit nu al meer dan een uur te kloten..
Ik heb er ook nog een Office cleaner over gehaald...
Zeer raar. Ik ga nu Office XP Engels installeren en het later nog eens proberen maar ik vind dit heel erg raar :S

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dit soort maffe meldingen heb ik in het verleden met Office '97 ook wel eens gehad. Meestal hielp een simpele reboot dan gewoon, of even mn pc een tijdje uitlaten en er niets mee doen. Vraag me niet waarom, maar misschien heb je er iets aan.

offtopic:
verder kan je beter updates binnen 24 uur in je openingspost zetten als er nog niemand gereplied heeft, zo kan het overkomen als kicken :)

[ Voor 6% gewijzigd door G33rt op 19-04-2004 20:22 . Reden: typo's + zin duidelijker ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
zijn het originele cdtjes? of kopie/warez?? dat wil het ook nog wel eens zijn (jaja, ik spreek uit ervaring :+ )

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Dutchmega
  • Niet online
G33rt schreef op 19 april 2004 @ 20:22:
Dit soort maffe meldingen heb ik in het verleden met Office '97 ook wel eens gehad. Meestal hielp een simpele reboot dan gewoon, of even mn pc een tijdje uitlaten en er niets mee doen. Vraag me niet waarom, maar misschien heb je er iets aan.

offtopic:
verder kan je beter updates binnen 24 uur in je openingspost zetten als er nog niemand gereplied heeft, zo kan het overkomen als kicken :)
Ohja, klopt, sorry :)

Ik heb natuurlijk wel gereboot af en toe :)
stevenP schreef op 19 april 2004 @ 20:28:
zijn het originele cdtjes? of kopie/warez?? dat wil het ook nog wel eens zijn (jaja, ik spreek uit ervaring :+ )
Ik download alleen maar spellen (voor offline play) :P

[ Voor 85% gewijzigd door Dutchmega op 19-04-2004 20:32 . Reden: Berichtje wat beter gemaakt :9 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
hehe origineel dus... hmm ff denken.. heeft hij het ooit wel gedaan?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Dutchmega
  • Niet online
stevenP schreef op 19 april 2004 @ 21:17:
hehe origineel dus... hmm ff denken.. heeft hij het ooit wel gedaan?
ja prima. Maar aangezien mijn vader erachter zat, kan hij niet echt vertellen wat hij gedaan heeft zodat Office verneukt is.

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem, ook bij mij werkt her installeren etc niet. Dus heeft iemand de oplossing? :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat je alle Office patches al hebt geinstalleerd via office.microsoft.com?
http://www.microsoft.com/...skit/en-us/oe_depb07.mspx kan heel misschien helpen.

offtopic:
Search stuk: je wilde even geen hoofdletters gebruiken in de search, zie ook [rml][ Bug] [ Search] Hoofdletter[/rml] :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1