Goedeavond
Ik heb een raar probleem: Mijn vader kwam gisteren achter (rapport invullen) dat Word & Excel niet werken. Je krijgt 2 verschillende meldingen: Bij Word krijg je de melding dat er onvoldoende geheugen of schijfruimte is (maar alles is goed) en bij Excel krijg je een "nette mooie" melding waar je een vinkje kan zetten voor Excel opnieuw starten. Maar omdat Excel een error blijft geven, gaat het natuurlijk eeuwig restarten als je het vinkje laat staan.
Dus ik Office 2003 opnieuw installeren (eerst herstellen gedaan). Werkte niet.
Daarna eraf gegooid. Opnieuw opgezet. Werkt niet...
Dus ik weer alles eraf gooien en gecheckt op spyware, virussen en pc helemaal opgeschoont (o.a register).
Toen heb ik Office weer geinstalleerd alleen nu met Access en Powerpoint erbij. En het schijnt dat Word en Excel weer niet werken maar Access en Powerpoint werken prima
De errors bij Word en Excel komen ook als ik het via een bestand open.
Aangezien mijn vader een rapport moet invullen wilt hij graag dat dit snel opgelost is.
En ondanks ik veel van de pc weet, heb ik geen idee hoe dit kan
Windows XP met SP1 en up-to-date.
Office 2003 NL (up-to-date)
P.S: Of de search is kaduuk of dit is het eerste topic over Office 2003
Ik heb een raar probleem: Mijn vader kwam gisteren achter (rapport invullen) dat Word & Excel niet werken. Je krijgt 2 verschillende meldingen: Bij Word krijg je de melding dat er onvoldoende geheugen of schijfruimte is (maar alles is goed) en bij Excel krijg je een "nette mooie" melding waar je een vinkje kan zetten voor Excel opnieuw starten. Maar omdat Excel een error blijft geven, gaat het natuurlijk eeuwig restarten als je het vinkje laat staan.
Dus ik Office 2003 opnieuw installeren (eerst herstellen gedaan). Werkte niet.
Daarna eraf gegooid. Opnieuw opgezet. Werkt niet...
Dus ik weer alles eraf gooien en gecheckt op spyware, virussen en pc helemaal opgeschoont (o.a register).
Toen heb ik Office weer geinstalleerd alleen nu met Access en Powerpoint erbij. En het schijnt dat Word en Excel weer niet werken maar Access en Powerpoint werken prima
De errors bij Word en Excel komen ook als ik het via een bestand open.
Aangezien mijn vader een rapport moet invullen wilt hij graag dat dit snel opgelost is.
En ondanks ik veel van de pc weet, heb ik geen idee hoe dit kan
Windows XP met SP1 en up-to-date.
Office 2003 NL (up-to-date)
P.S: Of de search is kaduuk of dit is het eerste topic over Office 2003
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchmega op 19-04-2004 19:21 ]