Waterkoeling set : QTEC KS70

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:37
hoi,

ik wou graag waterkoeling maken in mijn kast, met name om een stillere pc te maken.

nou wou ik het complete paketje gewoon bij www.gistron.com kopen, daar hebben ze voor €90 een compleet setje. Namenlijk de : Q-TEC KS70 CPU.

Alleen nu kan ik nergens reacties vinden van mensen? heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een goeie koop om mee te beginnen?

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-02 08:19
ik had gelezen in de PCM dat ze hij veel herrie maakte en niet echt speciaal is schilde 8 graden met lucht koeling spire wisperrock
ik zou voor de tt a2 gaan als je waterkoeling wild :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat setje heeft om te beginnen al 2 fans mee geleverd die een enorme herrie maken, dus om het stiller te maken zou ik die set niet nemen :/

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

QTEC?

Nu ook al in waterkoeling..lijkt me geen aanrader. Als je voor waterkoeling gaat betaal dan liever een normaal bedrag voor een goede kwaliteit set.

There is no place like ::1

• ProudElm
bedankt.

ik zat net al te zelen over dat setje wat je noemde, kon alleen nog niet ff zo snel een winkel vinden die ze verkochten.

weten jullie er ergens een?

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Er is al eerder een topic(je) hierover geweest:
[rml][ WC] Q-Tec KS70 CPU Watercooler bay S478/462[/rml]

Hierzo is een franse review van het product:
http://www.informanews.net/scripts/article.php/93.htm

Het idee achter dit setje is wel leuk, maar het presteert echt bagger en is naar mening te duur. Het setje is overigens voor 129,- te koop bij funprice, voor dat geld koop je ook een thermaltake aquarius 2 die beter presteert.

Verwijderd

pyro83 schreef op 19 april 2004 @ 19:40:

Het idee achter dit setje is wel leuk, maar het presteert echt bagger en is naar mening te duur. Het setje is overigens voor 129,- te koop bij funprice, voor dat geld koop je ook een thermaltake aquarius 2 die beter presteert.
voor de TT2 zou je de pricewatch eens kunnen proberen. je komt dan vanzelf bij de winkel met de A uit...

• ProudElm
pyro83 schreef op 19 april 2004 @ 19:40:

bedankt, kon niks vinden hier op GoT en google..:S gaaf geen hits aan hier teminste..

Verwijderd

die rad. van die q-tec is alu, :/ vrij bagger systeem sinds aluminium minder geleidend dan koper is en ook nog de combinatie van alu en koper (koelblok is immers van koper) is ook niet goed,(moet je speciale watertoevoeging hebben)...

ps. pompje van q-tec kan maar 70liter per uur pompen :/ (ik dacht dat tt aquarius al slegt pompje (90l/h) had :/ )

Verwijderd

Ik heb het setje gekocht voor 20 euro bij DKMPC en het werkt prima alleen voor overclokers is het niks want zo snel pompt hij niet. Mijn Pentium 4 2,0 krijgt hij niet warmer dan 30 graden. En dat hij herrie maakt is overigens niet waar hij is super stil.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 12:37 ]

Verwijderd

Voortaan beter kijken hoe oud het topic is als je een reply plaatst he? ;)
20 euro voor waterkoelingsset (hoe slecht ook) is niet zo duur trouwens.

Verwijderd

Daarom kocht ik hem ook ik kon de gok wagen voor 20 euro.
Pagina: 1