-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Lijkt me een strak plan en eigenlijk niet meer dan normaal. Ik zou 't even als een featurerequest op Devtrack zetten, zodat de devvers ernaar kunnen kijken. Aangezien onder andere de Athlon 64 en Opteron ontbreken denk ik niet dat Femme er lang over zal twijfelen.
Als mensen nog wensen hebben ten aanzien van de uitbreiding van andere categorieën dan zou ik die bij deze ook graag willen horen, zodat dit even in één keer geregeld kan worden
.
Tis niet echt een wens, maar ik mis bijv bij hardware de mainframe-categorie een beetje. de IBM Z/series is wel leuk, maar fabrikanten als Bull doen ook nog steeds mee
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen:
Lisp(oa voor autocad)
En verder zou ik het even niet weten
Lisp(oa voor autocad)
En verder zou ik het even niet weten
Heb hem op de Devtrack gezet, en hij kreeg het ticket nummer 467.
Ik wil pleiten voor bij de Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen een extra hokje met .Net. Is dit te vaag, kan ASP.net dan toegevoegd worden, of (.Net) achter ASP toegevoegd worden?
Er zijn eerdere discussies geweest op het toevoegen van ColdFusion en JSP. Het is natuurlijk aan jullie, maar ik zou sowieso JSP er dan ook graag bij zien. Volgens mij is het marktaandel vaan CF sterk aan het afnemen, of geïntergreerd door Macromedia in JSP? Ik houdt me er niet mee bezig, maar weet wel dat JSP redelijk veel gebruikt wordt... Dus het vermelden warad lijkt me.
Ik wil pleiten voor bij de Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen een extra hokje met .Net. Is dit te vaag, kan ASP.net dan toegevoegd worden, of (.Net) achter ASP toegevoegd worden?
Er zijn eerdere discussies geweest op het toevoegen van ColdFusion en JSP. Het is natuurlijk aan jullie, maar ik zou sowieso JSP er dan ook graag bij zien. Volgens mij is het marktaandel vaan CF sterk aan het afnemen, of geïntergreerd door Macromedia in JSP? Ik houdt me er niet mee bezig, maar weet wel dat JSP redelijk veel gebruikt wordt... Dus het vermelden warad lijkt me.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Als mensen met ideeen gewoon even duidelijk aangeven wat ze willen in een lijstje zoals in de openings post dan kan Femme binnenkort de opgegeven platformen toevoegen.
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Ik heb alvast wat extra categorieën toegevoegd.
thx, ziet er zo al een stuk beter uit.Femme schreef op 20 april 2004 @ 16:01:
Ik heb alvast wat extra categorieën toegevoegd.
Ik mis eigenlijk het VIA hardware platform (Epia bordjes, c3, Nehemiah e.d. procs) 
kan dat er bij gezet worden een keertje, k wil natuurlijk ook kunnen patsen met mn Epia M10000 he
kan dat er bij gezet worden een keertje, k wil natuurlijk ook kunnen patsen met mn Epia M10000 he
hier werd ik net op irc op gewezen... mijn topic om t even 'bij elkaar' te houden (mss kan een mod mijn topic mergen met deze?)
Hardwareplatformen in de gallery
Hardwareplatformen in de gallery
Pagina: 1