Toon posts:

(XP) critical error America's Army

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe het kan dat ik naar een keer spelen, AA vastloopt en vervolgens als ik het spel weer wil opstarten de volgende critical error krijg..???

No Label

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2005 MHz with 510MB RAM
Video: RADEON 9800 XT (6422)

Bad name index 4423/632

History: ULinkerLoad<<FName <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad6 65541)) <- FObjectExport<< <- LoadExportMap <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel Entry) <- VerifyPackages <- UGameEngine::LoadMap <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Hoe kan ik dit weg krijgen zodat ik weer AA kan spelen???

Dank U....

• Xino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:36
Krijg je dit bij elk level of is dit de hele tijd? Wat anders ook een goed punt is om even te zoeken is op de supporte site van AA zelf had je daar de topics al nagelopen?

[ Voor 55% gewijzigd door Xino op 19-04-2004 18:30 ]

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

Verwijderd

Topicstarter
Xino schreef op 19 april 2004 @ 18:29:
Krijg je dit bij elk level of is dit de hele tijd? Wat anders ook een goed punt is om even te zoeken is op de supporte site van AA zelf had je daar de topics al nagelopen?
Nee, het spel is 1 keer vastgelopen en als ik hem nu wilopstarten wil die dat niet meer dan krijg ik gelijk deze error...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:00

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Xino
wat je heel even kunt proberen is kijken op http://forum.americasarmy.com/ daar zijn meer van dat soort problemen besproken en daar zal vast ergens een antwoord tussen staan.

Verwijderd

Ik kreeg ook geregeld van die foutmeldingen toen ik m'n systeem iets te vet overclockte. Is misschien in jou geval ook zo?

• Xino
Ik heb hem zelf ook al een x een foutmelding gekregen maar bij mij bleek het de DirectX drivers te zijn. Na het herinstaleren ervan werkte alles weer als een zonnetje.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik even verder zoeken op het net, maar het is zo raar heb het zeg maar 1 uur ge speeld en in één keer krijg je dat..

Ps. heb mijn cpu niet ge oc...
Pagina: 1