Toon posts:

[xp] Kan hdd niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van windows xp. Ik heb twee maxtor harde schijven van 40 gb per stuk. Deze hebben goed gewertk, Nadat ik een andere, oude harde schijf had aangesloten, ging het mis. De oude harde schijf die ondertussen niet meer is aangesloten wordt nog altijd weergegeven in deze computer, zonder enige inhoud, alleen maar dat het een capaciteit heeft van 1.96 gb. Als ik in de bios kijk naar de hdd's die aanwezig zijn, staat er heel mooi dat er 2 hdd's van 40 gb per stuk aan wezig zijn. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Mvg Stefan

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

En wat zie je bij "computer beheer" -> "disk manager"?
Hebben we het over 'normale' schijfen of dynamische?
Iets meer info graag.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

ff de bios na de harde schijven laten zoeken? Als die andere schijf er niet meer zit zal ie em waarschijnlijk ook niet meer vinden.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:25:
Als ik in de bios kijk naar de hdd's die aanwezig zijn, staat er heel mooi dat er 2 hdd's van 40 gb per stuk aan wezig zijn.

Mvg Stefan
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:28:
ff de bios na de harde schijven laten zoeken? Als die andere schijf er niet meer zit zal ie em waarschijnlijk ook niet meer vinden.
Als ik de TS goed begrijp ziet het bios de schijven prima.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

IorGie schreef op 19 april 2004 @ 18:48:
[...]

[...]

Als ik de TS goed begrijp ziet het bios de schijven prima.
De oude harde schijf die ondertussen niet meer is aangesloten wordt nog altijd weergegeven in deze computer, zonder enige inhoud, alleen maar dat het een capaciteit heeft van 1.96 gb. Als ik in de bios kijk naar de hdd's die aanwezig zijn, staat er heel mooi dat er 2 hdd's van 40 gb per stuk aan wezig zijn.
D8 het toch van niet B)
waarschijnlijk heeft ie in de bios zn hd config 'vast' staan zodat ie niet bij iedere boot opnieuw naar de hd's zoekt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 19:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is dat wel het geval, dat de bios elke keer weer opnieuw zoekt

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt al opgelost, de partitie is verloren gegaan en ben het momenteel aant recpveren
Pagina: 1