Alice

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
gaaf spel.. maar zit nu weer met een probleem... konijntje is dood inmiddels.. blablabla.. is me net verteld dat ik weer groot moet worden door van een paddestoel te eten... maar die wordt bewaakt door een enorm monster dat kleine irritante monstertjes uitspuugt.. hoe versla ik dit beest?.. ik vind het echt super irritant dat er geen healthmeter boven dat monster zit.. ik heb geen id of wat ik allemaal doe wel enig effect heeft... het lijkt erop van niet namelijk.. zit al een kwartier lang vuurdoosjes te gooien en die gast met mijn koude straal te bewerken. maar gebeurt.. nix... iemand die hier al voorbij is?.. en mij kan vertellen wat te doen?

• nikao
niemand die hier al is?

• nikao
hmm week geleden werd ik nog voor gek verklaard dat ik dit spel niet kende?,,.en nu blijkt niemand het te spelen? :P:?
maar goed.. ik ben inmiddels al verder.. dus probleem is opgelost :)

Verwijderd

kheb um nog steeds nie :/

was te laat op de iso ftp ....
staat alweer nieuwere shit op (like q3teamarena :)

• nikao
gooi me ff een mailtje.. misschien dat ik hem nog wel voor je kan fixen...
(rip that is)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:25
ik ben er nu wel aan bezig hoor :)
maar ik ben nog niet zo ver hoor :(
maar wel een heel goed spel hoor .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ben nog zoekende naar de ISO :o

Dat spel wil ik al sinds de allereerste persberichten.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:01
edit:

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

wel een leuk spel idd, maar ik zit hier met de rip en dan is het geluid echt om te huilen :(

Dus zorg dat je een iso scoort of koop het gewoon want het is echt de moeite waard

Verwijderd

Helpdesk:

Er zal wel (g)een slotje opkomen, maar volg deze link eens:

dw
2000
net

Even twee keer stemmen, stelt weinig voor, alle popups afsluiten, en dan.... surfen maar.

Hotman heeft Alice al geruime tijd op zijn FTP staan, samen met andere lekkere spelen :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Als je hier nog niet voorbij bent: als hij op de grond wil stampen, moet je zijn rode plekje raken(met vriesding, lekker wapen btw), en om van die beesten af te komen moet je op een verhoginkje gaan staan.

Steam

Pagina: 1