Access Business Cards

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 09:11

erwinb

Probeert iets secure te doen

Topicstarter
L.S.

Ik probeer in Access een DB'tje te maken voor het beheer van mijn business cards.
Het maken van de juiste tabellen en formulieren gaat goed, echter netjes zoeken lukt me nog niet :'( .

Nu dacht ik:
Ik zoek op google naar iets dat ik als voorbeeld zou kunnen gebruiken, maar niets gevonden.
Heeft een van U een idee waar in een beheer programma in access vandaan kan halen voor mijn business cards? wat ik dan zelf verder kan verbouwen tot wat ik wil.

[ Voor 4% gewijzigd door erwinb op 20-04-2004 09:19 . Reden: Typo (Sorry Spider.007) ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

EBstore, je zou eens kunnen kijken of standaard programmas geen exporteer mogelijkheid naar Access to hebben; verder kunnen we wel kijken of we je met je probleem kunnen helpen; dan zul je alleen even moeten toelichten wat je bedoeld met
nietjes zieken
? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

Boss

+1 Overgewaardeerd

Voldoet Outlook hier niet prima voor? Of heb je speciale wensen die niet in Outlook zitten (of die je misschien niet weet te vinden?)

Ik heb wel heel veel relatiebeheer oplossingen gemaakt in Access, maar die zijn helaas niet gratis. Maar als je zelf wat maakt en ergens niet helemaal uit komt kunnen we je altijd wel helpen hier!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:48

Wom

Een zoekfunctie moet toch niet zo'n probleem zijn binnen access ? Of snap ik het probleem niet ?

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

heb je dan ook zoiets waarbij je de kaartjes zo onder de scanner kan leggen en dat dmv OCR en een beetje intelligentie het gescande direct in outlook komt (via een verificatie slagje)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet wat dat met de oorspronkelijke vraag te maken had? Start evt een nieuw topic, maar het schoppen van een oud topic met een offtopic vraag vindt ik nogal nutteloos :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.