[win98] windows wachtwoord opgeven

Pagina: 1
Acties:

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik heb net een pc met windows 98 geinstalleerd maar hij blijft continu maar vragen om een windows wachtwoord op te geven. Eerste keer heb ik op ok gedrukt, en dan is die meestal volgende keer weg. Maar nu niet. Hij blijft maar terug komen. Dus even gezocht:

search

De bovendste link is dan wel wat. Maar er staan helemaal geen .PWL bestanden in mijn windows dir. Dus die kan ik niet verwijderen. En ook gaat het niet om het netwerk wachtwoord. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan uitschakelen?

[ Voor 4% gewijzigd door TheWarden op 19-04-2004 17:30 ]

Mijn Systeem Specs

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eigenschappen van netwerk... en dan niet client for microsoft aanmelding maar die andere...

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Vorkie schreef op 19 april 2004 @ 17:22:
Eigenschappen van netwerk... en dan niet client for microsoft aanmelding maar die andere...
Windows aanmelding ja, die staat aan. Sorry in mijn openings post had ik gezegd het gaat niet om het windows wachtwoord, moest dus zijn, het gaat niet om het netwerk wachtwoord. Zal um verbeteren

Mijn Systeem Specs

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je dan meerdere gebruikers op je PC, kwestie van alle gebruikers deleten op één na

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 20:47

EXX

EXtended eXchange

Ik heb laatst ook Win98SE op een oud bakkie gezet en kreeg het ook niet weg. Uiteindelijk maar met TweakUI aangegeven dattie automatisch moet doorstarten. Je krijgt dan even het logon venstertje in beeld voor een paar secondjes, maar je hoeft nix te doen; de PC boot dan door naar de desktop.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zoek eens op *.pwl en (delete of) hernoem die bestanden.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:11

mr_petit

opperprutser

bij het windowswachtwoord (aanmelden bij w9x 8)7) moet je volgens mij alle .pwl files verwijderen, daarna opnieuw opstarten, en dan de wachtwoorden blanco laten

edit:
te laat..

[ Voor 8% gewijzigd door mr_petit op 19-04-2004 17:40 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 20:47

EXX

EXtended eXchange

Dat heb ik ook geprobeerd en bij mij werkte dat dus niet. Vandaar de workaround met TweakUI.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Pagina: 1