[winxp] Kan 2de partitie niet formateren in fat32

Pagina: 1
Acties:

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 21:03
Ik heb op mijn eigen pc winxp met sp1 geinstalleerd helaas is die cd zoek en heb ik op mijn broertjes pc een winxp zonder sp1 geinstalleerd! wel meteen geupdate!

Hij wil graag zijn 2de partitie fat32 op mijn pc kan ik dat zo regelen alleen bij hem is de keuze mogelijkheid alleen ntfs zelfs als ik partionmagic 7 gebruik kan die niet fat32 formateren ik kan met partionmagic wel fat32 createn lekker vaag dus!
Ik vind dit wel typisch zal het echt uitmaken dat ik een cd had met sp1 en hij zonder of is dit iets anders!

aub. geen reacties waarom wil je fat32 onder winxp!!!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 20:47

EXX

EXtended eXchange

Als je partitie groter is dan 32 GB vind Win XP dat je maar NTFS moet gebruiken. Als je perse FAT32 wil kan dat alleen met Partition Magic of nog simpeler: met een Windows 98SE opstartdiskette met daarop FDSIK en Format.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Ecke
je kan wel eens gelijk hebben alleen wat ik dan wel vaag vind is dat ik wel een grote hd met partionmagic kan createn maar die kan ik niet formateren :P (dat heb ik nu gedaan)

en je kunt er wel vanalles opzetten

[ Voor 156% gewijzigd door Ecke op 19-04-2004 17:06 ]

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 20:47

EXX

EXtended eXchange

Geen idee van PM ervan bakt; ik gebruik meestal de "te-voet" methode: FDISK en Format vanaf de DOS prompt. Dan weet ik tenminste zeker wat er wordt uitgespookt.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Ecke
bedankt voor je opmerking ik ben nu al een stapje verder!