Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik had hetzelfde met UT (ik ga ervan uit dat je het orginele UT uit 1999 bedoeld), dat kon ik niet zetten op 1280x1024. Wat ik gedaan heb is:
1. Omzetten van Direct3D naar OpenGL
2. In OpenGL kon je wel een resolutie van 1280x1024 kiezen.
3. Terug van OpenGL naar Direct3D. De resolutie-instelling blijft staan op de gemaakte keuze.
1. Omzetten van Direct3D naar OpenGL
2. In OpenGL kon je wel een resolutie van 1280x1024 kiezen.
3. Terug van OpenGL naar Direct3D. De resolutie-instelling blijft staan op de gemaakte keuze.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
ik weet niet meer van welk jaar. Gewoon Unreal tournament. Ik dacht dat het de game of the year was.
Ja opgen GL dan maar, hijstaat standaard op direct 3d
Ja opgen GL dan maar, hijstaat standaard op direct 3d
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
het is gelukt, maar ander probleem nu. Ik heb de hele topic doorgelopen:
Verwijderd in "Een handleiding ter correctie van zeer d..."
maar ik heb een superdonker beeld tijdens gamen. Als ik de monitor instel is windows erg flets.
Misschien dat iemand met zijn HM903DtA even helpen hier hoe hij zijn monitor heeft ingesteld.
Ik heb in de monitor zelf de volgende waardes:
contrast en helderheid beiden op 70%
kleurtemp op 6500K
H-Convergentie op 50%
V-Convergentie op 50%
H-Moiré op 0%
Video: TEXT
Gammacorrectie op 80%
Bij de nVidia drivers alles op standaard.
Ik heb de resolutie op 1600x1200 op 85HZ. Ook in games op deze reso, maar hij springt dan terug naar 60HZ.
Ik gebruik ReForce.exe om de refreshrate tijdens gamen zo te houden.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Verwijderd in "Een handleiding ter correctie van zeer d..."
maar ik heb een superdonker beeld tijdens gamen. Als ik de monitor instel is windows erg flets.
Misschien dat iemand met zijn HM903DtA even helpen hier hoe hij zijn monitor heeft ingesteld.
Ik heb in de monitor zelf de volgende waardes:
contrast en helderheid beiden op 70%
kleurtemp op 6500K
H-Convergentie op 50%
V-Convergentie op 50%
H-Moiré op 0%
Video: TEXT
Gammacorrectie op 80%
Bij de nVidia drivers alles op standaard.
Ik heb de resolutie op 1600x1200 op 85HZ. Ook in games op deze reso, maar hij springt dan terug naar 60HZ.
Ik gebruik ReForce.exe om de refreshrate tijdens gamen zo te houden.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Heb je teruggezet van OpenGL naar Direct3D? Met OpenGL is bij mij ook veel donkerder dan met Direct3D.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
over dat switch probleem:
je kan zo langzaam switchen tussen windows/ut -> ut/windows omdat dit komt door de 4.36 of hoger patch
met een cleaninstall van ut99 heb je dit probleem niet, ik vind het ook vaag, maar het is echt zo....
je kan zo langzaam switchen tussen windows/ut -> ut/windows omdat dit komt door de 4.36 of hoger patch
met een cleaninstall van ut99 heb je dit probleem niet, ik vind het ook vaag, maar het is echt zo....
Twitch: Phyloni1
als ik daarna in direct3d ga is ie ook vrij donker. Bij alle spellen heb ik dit. Splintercell ook erg donker.EXX schreef op 20 april 2004 @ 09:53:
Heb je teruggezet van OpenGL naar Direct3D? Met OpenGL is bij mij ook veel donkerder dan met Direct3D.
fiets hier maar even rond: http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/
Dat je opengl donker is is normaal je moet de render updaten.
Trouwens heb je de nieuwste drivers van je monitor geinstalleerd. Vaak krijg je dan pas alle resoluties en bijbehorende max refreshrates.
Dat je opengl donker is is normaal je moet de render updaten.
Trouwens heb je de nieuwste drivers van je monitor geinstalleerd. Vaak krijg je dan pas alle resoluties en bijbehorende max refreshrates.
Pagina: 1