Toon posts:

Is hier een corupte moderator aan het werk??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zomaar het gevoel dat iemand hier een beetje de pias aan het uithangen is.

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14901
Ze zullen niet meer dan een paar gram wegen... Een flash rommetje weegt niets, en als je zo naar het formaat kijkt, zijn ze niet groot.
Ik schat zo'n 50 a 60 gram maximaal.

Wel leuk trouwens. Hoop alleen dat je er geen driver bij nodig hebt, anders loop je alsnog met die diskette rond te zeulen.
gemodereerd als flamebite????? :?

d'r staan nog veel meer twijfelachtige posts tussen.

Omlaag modden is 1 ding, maar d'r zomaar wat bijkwakken is volgens mij nogal onzin. En af en toe onterecht ook volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 18:27
Hmm, iemand bezig geweest de metabot te testen? Inderdaad relatief veel onterechte flamebaits en trollen. Kan het echter niet meer goedmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Het komt wel vaker voor dat de een of andere NoNo van zijn punten af wl, en dan maar vrolijk met negatieve beoordelingen gaat lopen smijten.

Vinden ze schijnbaar leuk....

Ik ga nu pitten, kijk er morgen wel ff naar.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik was het iig niet hoor ;)

Er is idd een lomp persoon bezig geweest. Er staan nog steeds een paar onterechte -1's die helaas niet meer te modden zijn omdat de posts al te oud zijn. Er is duidelijk in heel de draad expres ge-etterd want ook allerlei andere posts die nog wel boven de -1 staan hebben de tag troll of flamebait.

Voortaan dus svp wat eerder melden (als je het op tijd ziet). Ik zal iig een draad in LA plaatsen dan kan Femme bepalen of hij actie onderneemt door de schuldige zijn modrechten te ontnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag het helaas ook te laat. Ik ging even kijken hoe mijn post beoordeeld was. Die grapjs had hem ook naar beneden gemod. als flamebite. Toen ik wat beter ging kijk zag ik dat een groot gedeelte van alle posts raar gemod was, dus ik dacht ff vragen, maar het was idd te laat om er nog wat aan te kunnen doen. Helaas