Ik wil mijn foto's af laten drukken als 10 bij 15, maar wel in het originele formaat. Bij een digitale camera foto zijn de foto's vaak kleiner dan 10bij15. De mediamarkt snijdt er een stukje af zodat je wel het goede formaat krijgt. Weet iemand welke maatschappij dus daadwerkelijk 10bij15 foto's levert en niet dat ze wat kleiner zijn, want dan passen ze niet meer in het mapje.
Eh, als je foto's geen 10x15cm zijn, en ze moeten wel afgedrukt worden op 10x15cm, dan moet er toch wel een stukje afgesneden worden 
Of wil je dat je foto uitgerekt wordt tot het goede formaat?? (lijkt me sterk...)
Of wil je dat je foto uitgerekt wordt tot het goede formaat?? (lijkt me sterk...)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Probeer eens een fotospeciaalzaak....
Verwijderd
Bij hema kun je kiezen: of witte randjes waar de verhouding niet klopt, of zelf randjes wegsnijden om de verhouding kloppend te maken, zodat de foto 10*15 wordt
www.kodak.nl of www.blokker.nl kun je 10x15 laten afdrukken! over dat bijsnijde, hangt er vanaf wat de verhoudingen zijn, als je een lange foto hebt, dan wordt ie idd langer, of minder hoog
Verwijderd
Gezien de meeste digitale camera's een verhouding van 4:3 gebruiken ("TV"), ipv een 3:2 (10x15), zal je de foto's bij moeten snijden... indien je dit niet zelf doet, doen de afdrukkers het voor je.
(tenzij je specifiek vraagt om het niet te doen, dan krijg je witte randen)
Zelf snij ik ze zelf bij voordat ik ze naar de hema stuur, omdat de hema gewoon het midden pakt, en je zelf de keus hebt of je meer onder of boven wilt verwijderen.
(tenzij je specifiek vraagt om het niet te doen, dan krijg je witte randen)
Zelf snij ik ze zelf bij voordat ik ze naar de hema stuur, omdat de hema gewoon het midden pakt, en je zelf de keus hebt of je meer onder of boven wilt verwijderen.
Pagina: 1