Ik heb nogal last van een onstabiele connect 3d ati radeon 9600, op de doos staat ook gewoon 9600, en in m'n config scherm geeft ie aan 9600 series, maar waneer ik sandra laat kijken zegt ze lief dat t een 9600 XT is
.
Ik heb deze kaart niet nieuw ontvangen, maar als omruilactie i.v.m. een kapotte 9100 na bijbetalen (dit was er 1 die terug gekomen was na reparatie).
Is het mogelijk dat deze kaart instabiel is omdat de voorige eigenaar m heeft geprobeerd te OC-en ??
En zo ja, hoe kom ik er dan achter of dit inderdaad t geval is ???
en hoe kan ik m herstellen??
btw, heb m nu draaien met een extra 8 cm fan die over t passieve block en over t geheugen blaast @5v hij geeft nu wel iets minder artifact's, maar is nog niet echt stabiel
.
Ik heb de kaart laten checken bij Informatique en daar konden ze nix mis vinden met de kaart
en sugereerde ze dat ik eens moest kijken naar de airflow in mijn systeem, die is goed (3 casefanf out + extra fan over vid-kaart)
p.s. sorrie voor de lange openingspost
Ik heb deze kaart niet nieuw ontvangen, maar als omruilactie i.v.m. een kapotte 9100 na bijbetalen (dit was er 1 die terug gekomen was na reparatie).
Is het mogelijk dat deze kaart instabiel is omdat de voorige eigenaar m heeft geprobeerd te OC-en ??
En zo ja, hoe kom ik er dan achter of dit inderdaad t geval is ???
en hoe kan ik m herstellen??
btw, heb m nu draaien met een extra 8 cm fan die over t passieve block en over t geheugen blaast @5v hij geeft nu wel iets minder artifact's, maar is nog niet echt stabiel
Ik heb de kaart laten checken bij Informatique en daar konden ze nix mis vinden met de kaart
p.s. sorrie voor de lange openingspost
ride on