[XBOX] Connecten aan PC via crosscable?

Pagina: 1
Acties:

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 08:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Hoi gamers,

Ik zit hier met een paar vraagjes. Namelijk het volgende: Ik heb hier een xboxje staan. Erg blij mee lekker gamen etc. Nou heb ik en me xbox een modchippy laten zetten zodat ik svcds erop kan kijken. Zo brand ik namelijk mijn vakantie films en die xbox verdomde het om ze af te spelen.Heil de modchip. Online spelen doe ik niet. Ik wil dus via een crosscable mijn xbox aan mijn PC connecten. Kan dit? Waarschijnlijk wel maar dan het volgende. Ik wil mijn harddisk in mijn xbox “delen:” zodat ik via de PC er data op kan zetten. Zoals filmpjes etc. Is dit mogelijk en zoja, heeft iemand hier een goede handleiding voor of een goede site die dit uitlegt?

Ik hoor het graag en bedankt alvast,

Greetz

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

DukeN schreef op 19 april 2004 @ 16:06:
Hoi gamers,

Ik zit hier met een paar vraagjes. Namelijk het volgende: Ik heb hier een xboxje staan. Erg blij mee lekker gamen etc. Nou heb ik en me xbox een modchippy laten zetten zodat ik svcds erop kan kijken. Zo brand ik namelijk mijn vakantie films en die xbox verdomde het om ze af te spelen.Heil de modchip. Online spelen doe ik niet. Ik wil dus via een crosscable mijn xbox aan mijn PC connecten. Kan dit? Waarschijnlijk wel maar dan het volgende. Ik wil mijn harddisk in mijn xbox “delen:” zodat ik via de PC er data op kan zetten. Zoals filmpjes etc. Is dit mogelijk en zoja, heeft iemand hier een goede handleiding voor of een goede site die dit uitlegt?

Ik hoor het graag en bedankt alvast,

Greetz
Kan gewoon via een crosscable inderdaad. Als je een juist dashboard gebruikt, heeft je Xbox een ingebouwde FTP-server. Je kan dan dus al uploaden en downloaden naar en van de schijf in je X-box.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Als je zoiets als XBMP (Xbox Media Player) gebruikt, dan kun je zelfs via Samba (windows filesharing) op je netwerk browsen.

Werkt erg goed.

Kwestie van de config.xml ff aanpassen!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 08:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Dat klinkt super. Maar kan je er iets dieper op ingaan? Zoals wat is prcies dashboard? En hoe kan ik dit het beste opzetten? Wat voor instellingen zijn er nodig? Wat voor IP heeft me xboxje dan?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

* En toch willen we deze URL niet hebben, helaas *

Daar staat alles wat je nodig hebt. Hier staan echter GEEN illegale programma's, alleen freeware.

Verder moet je alles zelf uitzoeken... Lees vooral de tutorials, zeer leerzaam.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 16:33 ]

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

EquiNox schreef op 19 april 2004 @ 16:28:
* En toch willen we deze URL niet hebben, helaas *
I'm sorry. Ik dacht dat freeware & tutorials wel mochten. Ik zal er aan denken!
Pagina: 1