Toon posts:

[XP] Ghost 2003-Virtual Partition too defragmented

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze melding krijg ik als ik een Ghost wil maken op een externe Firewire Harddisk.
Dat gebeurt alvorens het systeem gaat herstarten. Het heeft wel goed gewerkt destijds. Op die externe harddisk staat een vorige image.

Ik kies voor het maken van een kopie van mijn C partitie in mijn notebook. Naar ik weet is de Virtual partition een 2MB groot deel van je harddisk wat aangemaakt wordt voor Ghost Utilities, dus wat valt daar nou aan te defragmenteren 8)7 , en ik weet niet eens hoe ik die zou moeten bereiken !

Zowel in GoT als via Google geen relevante info gevonden....

Wie heeft dit eerder meegemaakt en weet de oplossing ? _/-\o_

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 19:09

UTM

Waarom 2x zelfde topic? [rml][ XP] Ghost 2003: virtual disk too fragmented ?[/rml]/ Waarschijnlijk is de schrijf zover gedefragmenteerd dat windows/ghost hem niet meer kan lezen. Kan je de ghost niet gewoon op een cd'tje zetten? Mischien pakt de externe HD hem gewoon niet, of hebben ze een ander soort indeling. NTFS vs FAT32 ofzo

[ Voor 61% gewijzigd door UTM op 19-04-2004 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet uit of ik nu een harddisk copy maak of een image file, continue voor het herstarten komt steevast deze mededeling. De externe HDD heeft in het verleden gewoon netjes wekelijks een backupje gemaakt. Daar is niets mis mee. Ik zoek het in de software en in Windows, maar weet niet of iemand dit eerder heeft meegemaakt.

Op een CD'tje zetten, nou nee.... daar heb ik geen (dure) externe harddisk voor aangeschaft he ? 700MB is ook te weinig en meerdere CD's heb ik geen zin in en heb ook nagenoeg geen ruimte om de image naar een andere partitie te zetten

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 16:11 ]