Logitech z-640 connector kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views sinds 30-01-2008

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik heb namelijk 3 kleuren op me geluidskaart ( roze groen en blauw ) Op moederbord ASUS A7V333, alleen deze komen niet overeen met de aansluitingen van de speaker Weet iemand toevallig welke bij welke hoort?

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 15:38

stefklep

((Stefklepje))

Gewoon uitproberen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door stefklep op 19-04-2004 15:52 ]

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

effe manual.pdf downen bij ASUS?

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Boinkie
Het ligt niet aan de geluidskaart maar aan die van de speakers.. Er staat niet bij wat welke kleur is.. bij de speakers zitten de kleuren oranje groen zwart

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

gewoon ff proberen... volgens mij is groen voor zwart achter en oranje center+sub

edit; weet t redelijk zeker, bij mijn 640 ist iig wel zo :)

[ Voor 28% gewijzigd door schaduw op 19-04-2004 15:58 ]

Verwijderd

Boinkie schreef op 19 april 2004 @ 15:55:
Het ligt niet aan de geluidskaart maar aan die van de speakers.. Er staat niet bij wat welke kleur is.. bij de speakers zitten de kleuren oranje groen zwart
blauw is zwart rest is het zelfde alleen moet je even bij de driver van asus ff instellen dus dat groen voor is, roze voor en blauw achter is....

verder wijkt asus nu van de kleuren af niet logitech.... op mijn audigy 2 zs kaart staan gewoon de kleuren groen zwart roze

• Boinkie
Afbeeldingslocatie: http://boink.ensifex.nl/imgfiles/speaker.jpg

Ik heb ze nu op deze manier ingesteld staan, en in windows instelling zelf 5.1 surround speakers

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:50
groen in groen, zwart in blauw, oranje in rood.... volgens mij???

Kan ook niet echt kwaad als je het verkeerd aansluit ofzo. Maar het lijkt me dat er bij de speakers wel een boekje zit waar het in staat??

Overigens zijn de kleuren op je speakerset gewoon normaal, kleuren op je geluidskaart wijken af van de standaard.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Boinkie
Ok het werkt nu :)

Alleen met winamp heb ik alleen geluid uit de front speakers, de rear speakers werken niet. Nu weet ik dat dat aan winamp lag, maar waar ik dat moest instellen weet ik niet meer, ff zoeken en hulp is natuurlijk altijd welkom :Y)

Verwijderd

Je zoekhulp: Hulp :)

Oftewel, dit kun je prima zelf uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.