Toon posts:

[msn error] 0x81000370

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ey,

Ik heb nu weer problemen met MSN :( , nu krijg ik de fout melding 0x81000370,
'possibly because of a problem with your inet' ik heb dit probleem al sinds gister, en ik heb netjes gewacht tot de storing weg ging, maar hij gaat dus nog steeds niet weg blijkt nu |:( .

-ik heb al me modem gereset, dit hielp namelijk bij me vorige probleem bij msn maar dit keer dus niet. -
-ik heb al de search gebruikt, maar daar verwezen ze je door naar google, en hier geven ze allemaal tips hoe je het kan oplossen maar echt niks van dat werkt.

[Microsoft Internet Explorer]
als ik inet open en ik krijg google voor me dan wil ik bijv. naar www.gathering.tweakers.net, deze typ ik dan in me adressenbalk en dan blijft ie gewoon hangen op google, dit is bij elke site zo. maybe kan het iets te maken hebben met msn probleem:?

Ik heb alle oplossingen volgens mij al gedaan die op google staan vermeld. en ik wacht nu al twee dagen, en iedereen in mijn netwerk kan gewoon op msn. ik snap er gewoon niks van :(. hopelijk weet iemand de oplossing

grtzMe }:O

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 19:09

UTM

Zo te zien is er gewoon een fout met je verbinding. Je kan dus niet op internet, en je kan ook niet op msn. Maw: Je verbinding is slecht/weg. Hierdoor is het logisch dat je niet op msn kan komen (die foutmelding geeft immers aan dat hij niet kan inbellen naar het msn netwerk)
ik wacht nu al twee dagen, en iedereen in mijn netwerk kan gewoon op msn.
Praat eens met de beheerder, er zit volgens mij iets fout in de configuratie ;)

[ Voor 55% gewijzigd door UTM op 19-04-2004 15:39 ]

Verwijderd

Op mijn msn en die van me vriendin hadden we dit weekend daar ook last van. Volgens mij waren ze ermee bezig ofzo nu doet ie weer gewoon.

edit: inet deed het nog gewoon

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 15:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nog wel gewoon op internet. op me eigencomputer, en ik kom op g0t door de site op google intetypen. Ook kan ik gewoon nog games online spelen.

hadden jullie alleen dat msn probleem?

[ ik kreeg namelijk 2 dagen of maybe 3 dagen geleden virus meding. en sinds dien moet ik dus op een andere manier op sites komen ]

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 15:42 ]

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 15:40:
Ik kan nog wel gewoon op internet. op me eigencomputer, en ik kom op g0t door de site op google intetypen. Ook kan ik gewoon nog games online spelen.

hadden jullie alleen dat msn probleem?
Dan lees ik dus dit verkeerd:
www.gathering.tweakers.net, deze typ ik dan in me adressenbalk en dan blijft ie gewoon hangen op google, dit is bij elke site zo
Mischien nieuwe install van msn? Anders moet je toch echt nog even wachten, dat je kamergenoten wel op msn komen zegt niks. Deze hebben een ander mail adres en loggen dus op een ander msn netwerk in
[ ik kreeg namelijk 2 dagen of maybe 3 dagen geleden virus meding. en sinds dien moet ik dus op een andere manier op sites komen ]
Dan zou ik eens gaan scannen met een virus scanner (wel up to date) en met een spyware scan such as: Adaware - Spybot. Neem deze eens door: Beveiliging en Virussen - FAQ. Hier staat erg veel info ;)

[ Voor 23% gewijzigd door UTM op 19-04-2004 15:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe install van msn heb ik al gedaan. Dan vraagt hij om een upgrade van msn anders gaat hij niet verder, doe ik dit dan krijg ik dus de foutmelding

[ adaware al gebruikt ]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 15:44 ]

• UTM

UTM

Ik zie dat je al eerder een topic hiervoor hebt geopend: 0x81000301 msn/. Zou je niet gewoon even afwachten? Oja, imo is het als je een virus melding krijgt wel slim om even te scannen etc, zulke virussen zorgen soms wel eens voor vervelende dingen. Zo te zien: http://messenger.msn.nl/Status.aspx. Ligt het niet aan de msn server's
edit:

Is er reeds mischien wat veranderd aan bv Firewall instellingen?

[ Voor 25% gewijzigd door UTM op 19-04-2004 15:53 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nemOzz, volgens mij bleek uit dit topic al dat dit waarschijnlijk gewoon een MSN probleem is. Heb je in alle tussengelegentijd geen verbinding kunnen maken met MSN? Anders denk ik dat dit gewoon een [u]MSN probleem is[/], en dus niet iets wat wij op kunnen lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
nope heb sinds gister geen verbinding meer gemaakt met msn, en in dat andere topic had ik een heel ander probleem.

w00t ben dit ding aan het typen staat er opeen

Scan type: Manual Scan
Event: Virus Found!
Virus name: Download.Trojan
File: C:\Documents and Settings\michiel\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\H0W7D1O9\EXPLOIT[1].CHM
Computer: MICHIEL-N629CL8
User: michiel
Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded :
Date found: Sun Apr 20 16:30:16 2003

um ? is dit erg heb er namelijk geen verstand van

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

>> SA

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:29:
nope heb sinds gister geen verbinding meer gemaakt met msn, en in dat andere topic had ik een heel ander probleem.

w00t ben dit ding aan het typen staat er opeen

Scan type: Manual Scan
Event: Virus Found!
Virus name: Download.Trojan
File: C:\Documents and Settings\michiel\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\H0W7D1O9\EXPLOIT[1].CHM
Computer: MICHIEL-N629CL8
User: michiel
Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded :
Date found: Sun Apr 20 16:30:16 2003

Kijk hier eens: Beveiliging en Virussen - FAQ
Het is iig een trojan virus, deze zijn knap lastig af en toe. Je virusscanner heeft hem niet verwijderd maar wel in "Quarantine" gezet. Scan deze file nog eens met een up - to - date scanner. Als deze hetzelfde doet kan je zelf mischien wel verwijderen. Maar voor zon vraag kan je mischien beter terrecht in Beveiliging & Virussen

[ Voor 3% gewijzigd door UTM op 19-04-2004 17:10 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
gewoon een virusje in een of andere site of helpfile (.chm), dat is relatief simpel op te lossen :)
Pagina: 1