jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Misschien werkt 205/205 ook wel prima. Of 210/210. Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.Op maandag 18 december 2000 19:03 schreef TonyTone het volgende:200/200 werkte prima!
sigloos
Snap ik !Op maandag 18 december 2000 20:22 schreef _mARCO_ het volgende:
[..]
Misschien werkt 205/205 ook wel prima. Of 210/210. Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.
Maar ik zocht mensen die het al gedaan hebben!
Ik heb al een tijdje geen videokaarten meer geO.C.t. Gaat bij een te hooge Mhz setting m'n kaart alleen vreemd doen?!? Of kan ik m'n ook slopen (zoals een T-Bird zonder cooler)
Verwijderd
Ik kan tot 205/210.
Als ik de core op 210 zet, werkt hij wel gewoon, maar zie ik vage streepen die door het beeld flitsen bij 3D mark...
Ik heb hem nu gewoon lekker veilig op 200/195
Als ik de core op 210 zet, werkt hij wel gewoon, maar zie ik vage streepen die door het beeld flitsen bij 3D mark...
Ik heb hem nu gewoon lekker veilig op 200/195
Verwijderd
-A - Ga zoeken
-B - Als je wat vaker GoT leest zie je dat het per GPU en geheugenchips uitmaakt.
-C - Er is geen C
-B - Als je wat vaker GoT leest zie je dat het per GPU en geheugenchips uitmaakt.
-C - Er is geen C
- A - DuhOp dinsdag 19 december 2000 11:39 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
-A - Ga zoeken
-C - Er is geen C
- B - Goh, das toevallig das ook met CPU's zo. DUH
- C - SINT als je niet behulpzaam bent, ga dan maar naar Spanje
Maar goed, als ik wat Cijfers hoor dan kan je i.i.g. een grove inschatting maken.
Thanks Mutilator !!!
Powerstrip !Op dinsdag 19 december 2000 22:37 schreef iwoutertje het volgende:
ik heb ook die mx maar met welk programmaatje kun je die shit overclocken???
Ik had 'm laatst op GPU 205 en mem op 115.
de hele zooi hing meteen.
Maar op 200/210 gaat het prima!
Pagina: 1