DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Nee?
Er zijn een aantal kernels die gevaarlijke security lekken fixen na 2.4.20. Veiligste oplossing is 2.4.26 of 2.6.5 bakken op het moment. 
Edit: Overigens heeft RedHat wel fixes die kritieke kernel bugs fixen, en daar heb ik idd ook helaas geen idee van of die veilig zijn, of minder veilig of whatever. Slimste lijkt mij anyway om een nieuwe te bakken.
Edit: Overigens heeft RedHat wel fixes die kritieke kernel bugs fixen, en daar heb ik idd ook helaas geen idee van of die veilig zijn, of minder veilig of whatever. Slimste lijkt mij anyway om een nieuwe te bakken.
[ Voor 43% gewijzigd door DjGeRo op 19-04-2004 15:09 ]
RedHat 9 is misschien gestopt, maar de updates voorlopig nog niet hoor. De laatste updates zijn zelfs van vorige week woensdag (of zijn ze daarna gestopt?).
Maar de beste manier om er zeker van te zijn is idd zelf een kernel bakken.
Maar de beste manier om er zeker van te zijn is idd zelf een kernel bakken.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Hmmz. Ze hebben de zooi volgens de advisory gebackport. Dan zou dat veilig moeten zijn. Vooral met:DjGeRo schreef op 19 april 2004 @ 15:07:
Nee?Er zijn een aantal kernels die gevaarlijke security lekken fixen na 2.4.20. Veiligste oplossing is 2.4.26 of 2.6.5 bakken op het moment.
Volgens mij zijn ze ook met de updates gestopt. Maar goed, tot vorige week woensdag zitten we veilig. Volgens mij zijn er geen nieuwe updates uitgekomen (al rommelt het in de Debian lijsten).RedHat 9 is misschien gestopt, maar de updates voorlopig nog niet hoor. De laatste updates zijn zelfs van vorige week woensdag (of zijn ze daarna gestopt?).
De bovenstaande kernel is de laatste volgens rhn.redhat.com.
Verwijderd
Het fedora legacy brengt gaat nog wel updates uitbrengen voor Red Hat 9, die per 30 april end of life is (staat gewoon op de red hat site). Dit doen ze ook voor oudere red hat versies en dat is wel handig als je de machine niet zo makkelijk op een andere distro over kan zetten. Zie: http://fedoralegacy.org voor meer info.
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 15:37:
Het fedora legacy brengt gaat nog wel updates uitbrengen voor Red Hat 9, die per 30 april end of life is (staat gewoon op de red hat site). Dit doen ze ook voor oudere red hat versies en dat is wel handig als je de machine niet zo makkelijk op een andere distro over kan zetten. Zie: http://fedoralegacy.org voor meer info.
Verwijderd
RedHat 9.0's laatste kernel is wel degelijk secure, alle fixes zijn gebackport (zie Suse's rant daarover voor een goede ochtendglimlach.
).
Zeer klein kickje voor de volledigheid. Ondertussen niet meer. Patch 31 is uitgebracht
Pagina: 1