[MAIL] Bepaalde subjects eruit filteren

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik gebruik Outlook Express om m'n mail op te halen, en ik wordt helemaal gek van alle spam en virussen die ik krijg. Nu ben ik blij dat m'n host elk onderwerp voorziet van {Spam?} of {Virus?} als het verdacht is.

Ik heb heel lang Ezpop naar grote tevredenheid gebruikt, alleen ik ben nu op zoek naar een dergelijk programma die voordat hij aangeeft dat ik mail heb, naar alle mailtjes met 't onderwerp {Spam?} en {Virus?} een auto-reply stuurt.

Ik wil dus niet een anti-spam filter aangezien m'n host alles al tagged voor me. Enige wat ik wil, is een programma die me aangeeft wanneer ik echt mail heb en dat ie de spam/virus mail ergens naartoe verplaatst en degene die 't gezonden heeft een reply stuurt.

Ik weet dat je in OE berichtenregels kan aanmaken, maar dat betekend dat ezpop nog steeds elke dag tientallen keren mij meldt dat ik mail heb, terwijl er maar enkele echt van belang zijn

Ik heb me suf lopen zoeken (gotsearch en google), alleen kon niets vinden en hoop dus dat jullie misschien weten welke software ik wil of wat er in de buurt van komt.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-08 23:25
Saegos schreef op 19 april 2004 @ 14:32:
Ik heb heel lang Ezpop naar grote tevredenheid gebruikt, alleen ik ben nu op zoek naar een dergelijk programma die voordat hij aangeeft dat ik mail heb, naar alle mailtjes met 't onderwerp {Spam?} en {Virus?} een auto-reply stuurt.

Ik wil dus niet een anti-spam filter aangezien m'n host alles al tagged voor me. Enige wat ik wil, is een programma die me aangeeft wanneer ik echt mail heb en dat ie de spam/virus mail ergens naartoe verplaatst en degene die 't gezonden heeft een reply stuurt.
Auto-reply sturen? Doe dat alsjeblieft niet zeg |:(

Meeste mail die ik krijg (en die ik niet "wens" te krijgen -> ongewenste mail -> spam) zijn dat soort mailtjes...
Net alsof ik er iets aan kan doen dat een spammer een adres op mijn domein als afzender gebruikt? :/

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ed.
Klopt wat je zegt, geen autoreply dus :) Maar wel dan dat ie de spam/virus mails ergens opslaat zodat als later iemand zegt "hey, heb ik je wel verzonden" ik daar ff tussen kan gaan kijken.

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 20:48

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

In Outlook kan je hiervoor rules aanmaken, ik weet niet 100% zeker of dit ook in outlook express kan
Met rules kun je je mails automatisch verplaatsen bij binnenkomst in je mailbox:
Tools -> Rule wizzard.

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• Ed.
Lees mijn TS nog eens goed ;)

Verwijderd

Saegos schreef op 19 april 2004 @ 18:51:
Lees mijn TS nog eens goed ;)
Volgens mij moet je uitleggen dat EZPOP alleen melding geeft dat er nieuwe mail is door je pop3 box te checken en verder geen mailclient is.

Je wilt dus dat EZPOP die mailtjes nergeerd. Probeer EZPOP support.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
ja inderdaad, kijkt ezpop alleen naar outlook of die zegt dat hij nieuwe mailtjes heeft of niet? anders kan je ook altijd nog de afzenders blokkeren ;)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Ed.
Ezpop kijkt naar de mailserver en laat weten of er mail is. Dan open ik OE om de mail ook echt te lezen. Maar nu heb ik 9 van de 10x dat dit spam is.

Nu is er in Ezpop ook een filter ingebouwd, alleen dan blijf ik nog steeds de melding krijgen dat er mail is terwijl dit gewoon bijna altijd spam is.

Wat ik dus zoek is een programma die ALLEEN een melding geeft bij mail die GEEN spam/virus is. Dat programma moet dus zo stil als een muis zijn terwijl die de spam verwijderd. Dat betekend dat hij automatisch dat bericht van de server verwijderd en op mijn HD een kopie van de verwijderde mail of slechts de header opslaan. Ik moet later terug kunnen kijken als iemand belt over verstuurde mail waarop ik niet heb gereageerd.

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

deze is eigenlijk vrij simpel....
De vraag kan dan ook in één woord beantwoord worden: KERIO

Waarom, ik kerio Mailserver zit een antispamfilter. Alles wat JIJ aangeeft als spam of wat als spam wordt gedefinieerd (kun je ook zelf aangeven) wordt gebounced of voorzien van een *spam* bericht of (maar daar ben ik geen fan van) met een toevoeging retour gestuurd aan de afzender.

Tis nie' goedkoop, maar wel goed!

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Ed.
Programma gevonden waar ik naar zocht: http://www.poptray.org. Gratis, ziet er goed uit en enorm uitgebreidde instellings mogelijkheden.
Pagina: 1