Ik heb een asus a7n8x moederbord en een amd anthlon xp 2600+, deze loopt op dit moment op 166*12,5, maar zodra ik hem hoger zet start mijn computer niet meer op tot dat ik de settings weer terug heb gezet op de oude stand. hoe komt dit????
Misschien dat je pc'tje het niet kan trekken?
Ik denk dat je eens wat basis zaken moet gaan lezen voordat je een vraag zoals deze gaat stellen...
Bijvoorbeeld: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Bijvoorbeeld: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Verwijderd
Apart, 2130mhz is standaardsnelheid van 2600+ toch? En jouwes wil niet hoger als 2070? Bij mijn ouwe pc kon ik fsb niet overclocken gaf problemen als pci 1 omhoog ging. Maar dat beide niet omhoog willen is raar.
De XP 2600+ loopt standaard op 2083 Mhz... (12,5 x 166)Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 14:26:
Apart, 2130mhz is standaardsnelheid van 2600+ toch? En jouwes wil niet hoger als 2070? Bij mijn ouwe pc kon ik fsb niet overclocken gaf problemen als pci 1 omhoog ging. Maar dat beide niet omhoog willen is raar.
oh wacht, kan ook 11,5 x 166 (1917 Mhz, die met 512kb cache)
[ Voor 12% gewijzigd door Canard op 19-04-2004 14:33 ]
Als je nou eerst eens schrijft wat je allemaal zelf geprobeerd hebt, dan kunnen wij je verder helpen.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 14:32:
is er nou echt niemand die me kan helpen met dit probleem ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
Haha, dit meen je toch niet.
Wat dacht je van de overclock FAQ even door te lezen en zelf even na te denken ?
Te warm, te lagen voeding, geheugen kan het niet aan?
Wat dacht je van de overclock FAQ even door te lezen en zelf even na te denken ?
Te warm, te lagen voeding, geheugen kan het niet aan?
Heb je al geprobeerd het te met een grotere voeding te testen. Laat je je CPU harder werken dan vereist dat dus meer van je voeding.
Dit topic gaat werkelijk nergens naar toe 
Nogmaals (en dit zeg ik voor het laatst), neem de tekst bovenaan New Topic door eer je een topic post. Daarin staat o.a. een link naar de algemene FAQ inzake topicstarts. In dit geval is het overduidelijk dat je deze geeneens hebt doorgenomen namelijk.
Nogmaals (en dit zeg ik voor het laatst), neem de tekst bovenaan New Topic door eer je een topic post. Daarin staat o.a. een link naar de algemene FAQ inzake topicstarts. In dit geval is het overduidelijk dat je deze geeneens hebt doorgenomen namelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 19-04-2004 14:38 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()