Toon posts:

computer gaat uit tijdens spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb een probleempje. Ik heb een amd 1600 met 256 MB geheugen. Als ik een kaart spel genaamd BRIDGE aan het spelen ben en ik op een gegeven moment op volgende moet klikken valt zo in een keer de computer uit. Hij sluit niet netjes af ofzo, maar pats boem in een keer uit. Ik kan hem daarna ook niet meer opstarten totdat ik de stroom er een keer af gehaald heb.

HEEFT IEMAND OOIT ZO IETS MEE GEMAAKT????? 8)7 8)7 8)7 8)7

p.s Verder doet de pc het prima. Ik kan zonder problemen ander spellen of programma's doen

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Nog eigenlijk nooit zoiets gehoord.... dat het opstarten dan ook niet meer wil. maar klinkt haast in de oren als een virusje.
Dat spelletje al eens gescand?

Verwijderd

Zet "boot/shutdown on BSOD" eens uit in de bios wanneer je die mogelijkheid hebt. Zo boot/shutdowned ie als het goed is niet wanneer er een fatal error is. Als het goed is kun je dan zien wat voor error het is.

suc6 :)

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 16:37

Metro2002

Memento mori

wordt je proc niet te heet? (beveiliging) of is je geheugen niet brak?

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Metro2002 schreef op 19 april 2004 @ 14:29:
wordt je proc niet te heet? (beveiliging) of is je geheugen niet brak?
lijkt me sterk met een kaartspelletje bridge.....

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 21:57

SilencerNL

No remorse

Ik heb ook eens gehad dat de PC ineens uitging terwijl ik helemaal geen applicaties aan het draaien was... Als de pc uitging kon ik hem ook niet meer aanzetten zonder de stroom een keer te onderbreken.

Uiteindelijk kwam er een rook geur uit de pc... bleek dat de voeding helemaal gaar was. Check je voeding dus even, kan zijn dat je MB op een soort van save modus springt door instabiele volt waarden, zodat je hem niet meer aan kan zetten.

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Misschien heeft je geheugen fouten. Probeer memtest86 om fouten op te sporen. http://www.memtest86.com
Pagina: 1