Toon posts:

DVD image alternatief voor WinISO

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik normaal WinISO 5.3, uitstekend voor datgene waarvoor hij is gemaakt. Het bewerken en opslaan van ISO's.

Nu heb ik echter een DVD image (4,3 Gb) alleen die wil WinISO niet openen, het lijkt op een soort buffer overflow. Het komt er dus gewoon op neer dat dit bestand te groot is omdat WinISO oorspronkelijk voor 'normale' cd's is.

Nu zoek ik een alternatief voor WinISO, die hetzelfde kan maar dan ook grotere ISO's aankan. Het liefst een programma zonder een brander erin enzo. Dus alleen het broodnodige.

Freeware het liefst (ik ben Nederlander ;)) en anders een betaald programma, als het goed bevalt wil ik namelijk best betalen :P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En wat gaf google je voor informatie toen je zocht op: "editing / creating images (iso)" en andere mogenlijkheden?

Ey!! Macarena \o/

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik denk dat in dit geval geduld een schone zaak is en dat je ff moet wachten op een winiso met dvd ondersteuning!

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op 19 april 2004 @ 13:52:
En wat gaf google je voor informatie toen je zocht op: "editing / creating images (iso)" en andere mogenlijkheden?
Ja, vergeten te vermelden..

Ik heb MagicISO geprobeerd alleen daar werkt alleen de betaalde versie van... Ik kan het programma dus niet goed testen...

Wat gebruiken jullie "Tweakers" :P
Mystic Spirit schreef op 19 april 2004 @ 13:55:
Ik denk dat in dit geval geduld een schone zaak is en dat je ff moet wachten op een winiso met dvd ondersteuning!
Versie 5.3 is ruim 1 jaar uit, ik weet niet wanneer een nieuwe komt :?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 13:58 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
misschien CloneDVD, het gaat toch dat je een DVD-image op DVD wilt zetten? of zit ik verkeerd :?

Als ik verkeerd zit, moet je misschien ff naar updates kijken :9

[ Voor 48% gewijzigd door LifeTecH op 19-04-2004 13:59 ]

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
ik gebruik ultra iso, kan ook enorme iso's aan (zelfs als je straks bijv blue-ray disks gaat gebruiken )

http://www.ezbsystems.com/ultraiso/

[ Voor 19% gewijzigd door vierkant228 op 19-04-2004 14:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
LifeTecH schreef op 19 april 2004 @ 13:58:
misschien CloneDVD, het gaat toch dat je een DVD-image op DVD wilt zetten? of zit ik verkeerd :?

Als ik verkeerd zit, moet je misschien ff naar updates kijken :9
Je zit idd verkeerd, geeft niet :P

Ik heb een DVD ISO daar wil ik nu bestandjes aan toevoegen. Die ISO kan ik zelf wel branden met Nero alleen dingen aan die ISO toevoegen is het probleem...

Vroeger met de 'oude' cd-tjes deed WinISO het goed voor mij..
Vierkant228 schreef op 19 april 2004 @ 14:00:
ik gebruik ultra iso, kan ook enorme iso's aan (zelfs als je straks bijv blue-ray disks gaat gebruiken )

http://www.ezbsystems.com/ultraiso/
Ziet er interessant uit, kan het wellicht proberen...

Dit programma gaat dus niet werken.... :r

Iemand die mij een ander alternatief kan aanbevelen?

edit: sorry zie net dat ik een 3-dubbel post maak :X

[ Voor 30% gewijzigd door moto-moi op 19-04-2004 14:52 ]

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:03

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Al isobuster geprobeerd?

Systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
Hoe voeg ik daar een bestand toe aan de ISO? Ik vind er nergens een optie voor :?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Om een ISO te openen kan je uiteraard ook alcohol 120% gebruiken, mounten als schijf en openen maar.

Houdoe

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Laten we even niet vergeten dat het hier gaat om het bewerken van een image. dus niet het openen want daar kennen we allemaal daemontools wel voor.

Een .iso file is overigens ook te openen met winrar. of je dan ook wat toe kan voegen weet ik niet! maar klinkt mij vrij logisch in de oren

[ Voor 8% gewijzigd door Mystic Spirit op 20-04-2004 10:06 ]

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Voor het bewerken van ISO's (en andere formaten ook) is UltraISO vele malen beter dan WinISO.
WinISO kan overigens ISO's behoorlijk verneuken als je een klein bestandje eraan toevoegt. UltraISO heeft dit gelukkig niet.

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
Mystic Spirit schreef op 20 april 2004 @ 10:06:
Laten we even niet vergeten dat het hier gaat om het bewerken van een image. dus niet het openen want daar kennen we allemaal daemontools wel voor.

Een .iso file is overigens ook te openen met winrar. of je dan ook wat toe kan voegen weet ik niet! maar klinkt mij vrij logisch in de oren
nee je kan er niet aan toevoegen, alleen openen en uitpakken
ik gebruik UltraIso met volle tevredenheid, WinXP cd iso van gemaakt, en opgevuld met vanalles, is nu bootable DVD, dus toppie

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

klinkt veel belovend ik zal eens ff googlen >:)

[google=ultraiso]
Pagina: 1