[PRINTER] met of zonder cardreader ?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik zit met het verhaal nieuwe printer voor erbij :) ik zit te twijfelen tussen een R200 en R300 van Epson. Nu is het enige waar ik over twijfel of ik de cardreader van de R300 wel zal gebruiken. Ik heb dit nog nooit gemist op mij G95 bijvoorbeeld maar vraag me toch af of ik dat ooit eens zal gebruiken.

Ik kan hier weinig vinden over meningen van mensen of het wel of geen zin heeft, ik denk het volgende:

Ej leuk.... foto's gemaakt.... nou die wil ik wel uitprinten, weet niet welke dus eerst even kijken... smartcard erin.... overview printen.... sjit baal nu al va'n één foto-pagina die ik eigenlijk vernacheld heb..... nou toch maar printen.... jammer komt er niet zo uit als ik gedacht had...... zonde weer foto-papier vernacheld..... volgende keer toch maar eerst op mijn monitor bekijken..... (waar ik overigens altijd de drang toe heb)

Wie kan mij een beetje helpen met de eventuele voordelen van die cardreader ? Ik zie ze namelijk niet echt :?

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:57

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die voordelen zie ik ook niet. Je wilt de foto's sowieso ook op je PC hebben, lijkt me. Dan heb je toch geen cardreader in je printer nodig? Tamelijk nutteloze feature. Het kan alleen handig zijn, als je dagelijks vele foto's uitprint, volgens mij.

Ben benieuwd of er überhaubt hier iemand is, die hier gebruik van maakt.

Dividend for Starters

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
PromWarMachine schreef op 19 april 2004 @ 13:25:
Die voordelen zie ik ook niet. Je wilt de foto's sowieso ook op je PC hebben, lijkt me. Dan heb je toch geen cardreader in je printer nodig? Tamelijk nutteloze feature. Het kan alleen handig zijn, als je dagelijks vele foto's uitprint, volgens mij.

Ben benieuwd of er überhaubt hier iemand is, die hier gebruik van maakt.
Idd... zo denk ik er dus ook over :) Ik ga maar voor de R200 denk ik :)

Verwijderd

Ik dacht vantevoren ook niet dat ik de cardreader van de r300 zou
gebruiken...
Totdat ik mijn kabeltje niet kon vinden.

De cardreader is usb2.0 en verbluffend snel vergeleken bij de usb1.1 van mijn
Sony DSC S85 (niet de goedkoopste camera).

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 15:43

YellowCube

Wait...what?

ik dacht van tevoren dat ik de cardreader van m'n HP printer wel vaak zou gebruiken. Niet dus. Ik heb het ding nog nooit gebruikt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
YellowCube schreef op 19 april 2004 @ 15:25:
ik dacht van tevoren dat ik de cardreader van m'n HP printer wel vaak zou gebruiken. Niet dus. Ik heb het ding nog nooit gebruikt.
Zondegeld vind jij dus ?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb volgens mij nog nooit een foto van mijn cam direct geprint, zonder hem eerst door Photoshop te halen... zo'n dure printer met een cardreader erin zou voor mij echt nutteloos zijn.
IMHO is het een uitvinding voor blontjes (tm) :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Oscar the Grouch schreef op 19 april 2004 @ 15:59:
Ik heb volgens mij nog nooit een foto van mijn cam direct geprint, zonder hem eerst door Photoshop te halen... zo'n dure printer met een cardreader erin zou voor mij echt nutteloos zijn.
IMHO is het een uitvinding voor blontjes (tm) :)
Dan bestel ik nu een stadaard :)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 15:43

YellowCube

Wait...what?

BacardiBreezer schreef op 19 april 2004 @ 15:25:
[...]

Zondegeld vind jij dus ?
als het in prijs weinig uitmaakt dan kun je het net zo goed doen...maar ik zou er geen 50 euro extra voor neerleggen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
YellowCube schreef op 19 april 2004 @ 16:18:
[...]

als het in prijs weinig uitmaakt dan kun je het net zo goed doen...maar ik zou er geen 50 euro extra voor neerleggen.
Scheelt iid aanzienlijk in prijs :)

Verwijderd

Echt nuttig vind ik het ook niet, maar bijvoorbeeld bij mijn HP printer kan ik ook de foto's al bekijken op het kleine LCD schermpje van de printer en daar eventueel wat simpele bewerkingen erop doen. Dat is wel erg handig.

Niet dat ik het ooit gebruikt heb want mijn camera gebruikt een afwijkend formaat wat de printer niet snapt en zal ik ze dus eerst naar de PC over moeten zetten wat ik zoiezo altijd al doe.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 14:04
Ik heb nu ook zo'n cardreader in mijn printer zitten maar ik zie het mezelf gewoon niet gebruiken, misschien dat het wel handig is om het gewoon te gebruiken om de geheugenkaartjes uit te lezen en de foto's direct naar je PC te kopieeren, maar daarvoor staat die printer bij mij te onhandig. Direct foto's ermee printen zal ik zeker niet gaan doen.
Pagina: 1