[CoD] Mijn FPS gaan niet hoger als 60

Pagina: 1
Acties:

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-11 18:26
Ik heb de 4.4 Catalyst drivers van ATi, ik zelf heb een 9600XT, ik vind het een probleem dat ik niet hoger kan want ik kan dan geen trickjumps meer, daar heb je een fps boven de 125 voor nodig...en nee, Vsync staat NIET aan.

Verwijderd

start cod op en ga dan naar de console "~" en typ daar "com_maxfps 0" zonder " zo heb je in ieder geval geen limiet meer op je fps

ga dan naar options en dan performance daar moet je "sync every frame" uitzetten
daardoor heb ik mijn fps met een radeon 9600XT nu ook rond de 120 hangen

BTW wat zijn trickjumps

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 13:16 ]

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-11 18:26
Ik kan op mp_neuville op daken enzo, maar dat wat jij zegt: /com_maxfps 0, dan zou ik 10 fps ofzoiets moeten krijgen, je moet het /com_maxfps 999 (oid) doe, maar toch bedankt voor je hulp, trickjumps, de naam zegt het al eigenlijk.....

Verwijderd

SiLaTroN schreef op 19 april 2004 @ 14:32:
Ik kan op mp_neuville op daken enzo, maar dat wat jij zegt: /com_maxfps 0, dan zou ik 10 fps ofzoiets moeten krijgen, je moet het /com_maxfps 999 (oid) doe, maar toch bedankt voor je hulp, trickjumps, de naam zegt het al eigenlijk.....
uhh je bent toch niet ant cheatuh he?? ikke kan namelijk dat ff niet doen, ook al heb ik een 9800 Pro en gemiddeld een FPS van 150 :9

maar ik ga weer verder :Y) }:O

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
ff beetje offtopic:

trickjumpen is nie cheaten, ook al vinden sommige van wel....

voorbeeld, ik kan bij q3 dm6 van de grote brug naar de railgun springen, dat is pakweg 2 a 3 keer springen in gewoon tempo, iedereen die het nie kan gaat je meteen afliggen zeiken als cheater....

ook bij quake gebruik ik de picmip 8 instelling, en cg_enemymodel op tankjr met gifgroen color, het zijn gewone standard commands, dus geen cheat....

:7

genoeg offtopic gelult :P

de picmip command in CoD werkt helaas niet echt goed :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
*niet goed gelezen*

lama

[ Voor 83% gewijzigd door Imperium op 20-04-2004 23:21 ]

Verwijderd

uhmz doe in je console
/com_maxfps 125
en /cg_drawfps 1

en zit in je main menu bij option>preformance SYNC every frame op NO

en nvidia FOG distance op NO (als je nvidia kaart hebt)

Let in het vervolg aub een beetje op de datum ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 01-09-2005 16:59 ]

Pagina: 1