En wat moet ik me voorstellen bij een 'klapperende' lijn?
You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.
Verwijderd
Heeft het te maken dat je lijn om de ongeveer 6 minuten er achter weg vliegt ?
zo ja.. probeer je draytek een rechtstreeks aan de telefoon lijn ( dus zonder splitter )
probleem opgelost splitter kaduk.
Probleem nog steeds daar:
Cap de upload snelheid in je draytek.. ( bij zyxel is het max tonelimit 12 op de console van de modem , zal hier ook zoiets in zitten )
suc6
zo ja.. probeer je draytek een rechtstreeks aan de telefoon lijn ( dus zonder splitter )
Cap de upload snelheid in je draytek.. ( bij zyxel is het max tonelimit 12 op de console van de modem , zal hier ook zoiets in zitten )
edit:
Ik had ook zo'n probleem met m'n demon lijn... blijkt zo te zijn dat bij de unlimited upload ( 1024 kbit ) je modem continue probeert de hoogst mogelijke snelheid te halen.. en dat vind de DSLAM niet echt grappig.. dus die verbreekt de verbinding
Ik heb de upload nu fixed op 800 kbit staan en de verbinding blijft in de lucht
Ik had ook zo'n probleem met m'n demon lijn... blijkt zo te zijn dat bij de unlimited upload ( 1024 kbit ) je modem continue probeert de hoogst mogelijke snelheid te halen.. en dat vind de DSLAM niet echt grappig.. dus die verbreekt de verbinding
suc6
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 11:05 ]
Ik heb met cistron nergens last van.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 11:02:
Heeft het te maken dat je lijn om de ongeveer 6 minuten er achter weg vliegt ?
edit:
suc6
En ik heb de zelfde modem.
[ Voor 3% gewijzigd door mhr-zip op 19-04-2004 13:19 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Bedankt voor de tip voor de cap op de upload, ik heb zitten zoeken op de router web configurator maar helaas niet zo'n instelling kunnen vinden.
suggesties?
PS klapperende lijn betekent dat ie zo nu en dan (ruwweg 1x per uur) wegvalt. Mooi term niet waar?
in mn hoofd begint het ook te klapperen...
suggesties?
PS klapperende lijn betekent dat ie zo nu en dan (ruwweg 1x per uur) wegvalt. Mooi term niet waar?
Pagina: 1