Lesdictische is mijn hash#
Check je geheugen eens met memtest86 (google)
en probeer eens een ander CD/CDRW/DVD apparaat te gebruiken.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Andere CDRom drive gebruikt, DVDRom drive gebruikt, meerdere XP cd's gebruikt.. Niks werkte..
Kun je wat meer specs van je systeem neerzetten?
[ Voor 22% gewijzigd door dominic op 19-04-2004 10:50 ]
[ Voor 99% gewijzigd door xbeam op 24-02-2015 11:26 ]
Heb je je harde schijf al op fouten gecontoleerd via de Recovery Console?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[ Voor 100% gewijzigd door xbeam op 24-02-2015 11:26 ]
Als je CD niet in orde is kun je volgens mij zonder problemen bij Microsoft een vervangend exemplaar aanvragenxbeam schreef op 19 april 2004 @ 12:02:
er komt nu wel een raar geluid van de cd rom net of niet kan op spinnen
maar dan vindt het nog steeds raar dat hij het in de boot fase wel goed doet
en dan wel alles kan lezen
maar in de instalalatie fase niet meer
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Ik heb toen ander geheugen uit een adere laptop gehaald en toen deed hij het wel, misschien werkt dit bij jou ook?
ff duidelijker zijn: je moet een image die je gemount hebt, niet installeren naar de hd waarop de image zelf staat. dus zoals bij warez zeg maar
[ Voor 47% gewijzigd door Hyp3rman op 19-04-2004 19:51 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
[ Voor 100% gewijzigd door xbeam op 24-02-2015 11:27 ]
Fijn dat je dat nog even meld. Dan hebben andere gebruikers er wellicht ook wat aan.xbeam schreef op 18 mei 2004 @ 16:23:
cdrom is vervangen door maxdatta het gaat nu wel goed
---