XP SP1 + alle updates
Wat ik al een tijdje heb maar eigenlijk niet zo'n groot probleem was:
Als ik naar configuratiescherm ga, en klik op Gebruikersaccounts dan krijg ik niet dat scherm, maar een foutmelding en een leeg kladblok.
Foutmelding: De syntax van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist.
Wat ik heb gedaan:
- Google. Niks gevonden.
- nusrmgr.cpl handmatig geopend. Dezelfde fout
- nusrmgr.cpl van iemand anders gekopieerd, zelfde fout.
Andere *.cpl werken wel gewoon.
Waarom ik gebruikersaccount nodig heb?
Omdat met het aanmelden nu iets verkeerd gaat
Volgens mij is dit nadat ik de nieuwste 5 security updates heb gedownload van Windows Update.
Als ik mijn pc opnieuw opstart dan zie ik gewoonlijk gewoon mijn bureaublad. Maar nu zie ik een foutmelding dat het wachtwoord voor mijn account niet klopt of dat het domein verkeerd is. Ik zie mijn naam met daaronder in het passveld twee bolletjes, oftewel het ngevoerde password is 2 karakters lang.
Ik klik op OK.
Dan verschijnt het userscherm. Ik klik op mijn naam en vervolgens start WinXP wel gewoon op (zonder pass in te voeren).
Wat ik al een tijdje heb maar eigenlijk niet zo'n groot probleem was:
Als ik naar configuratiescherm ga, en klik op Gebruikersaccounts dan krijg ik niet dat scherm, maar een foutmelding en een leeg kladblok.
Foutmelding: De syntax van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist.
Wat ik heb gedaan:
- Google. Niks gevonden.
- nusrmgr.cpl handmatig geopend. Dezelfde fout
- nusrmgr.cpl van iemand anders gekopieerd, zelfde fout.
Andere *.cpl werken wel gewoon.
Waarom ik gebruikersaccount nodig heb?
Omdat met het aanmelden nu iets verkeerd gaat
Volgens mij is dit nadat ik de nieuwste 5 security updates heb gedownload van Windows Update.
Als ik mijn pc opnieuw opstart dan zie ik gewoonlijk gewoon mijn bureaublad. Maar nu zie ik een foutmelding dat het wachtwoord voor mijn account niet klopt of dat het domein verkeerd is. Ik zie mijn naam met daaronder in het passveld twee bolletjes, oftewel het ngevoerde password is 2 karakters lang.
Ik klik op OK.
Dan verschijnt het userscherm. Ik klik op mijn naam en vervolgens start WinXP wel gewoon op (zonder pass in te voeren).